GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84213167

Branża:
Logistyka/Spedycja/Dystrybucja

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, świętokrzyskie, Kielce

Ważne do:
2025-06-16

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. zakupów i łańcucha dostaw
Miejsce pracy: Kielce, ul. Ściegiennego
ZADANIA:
• Odpowiedzialność za zakupy administracyjne i towarowe (import)
• Koordynacja procesu zamówień – praca w oparciu o dostawców katalogowych
• Współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi
• Kontakt z klientami międzynarodowymi - rozmowy telefoniczne w kontekście zamówień złożonych
• Obsługa posprzedażowa zamówień bieżących
• Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży w firmie oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
• Praca z systemem CRM
• Bezpośrednia współpraca z działami: handlowym, magazynem, administracją firmy, działem księgowym
WYMAGANIA:
• Minimum 2 lata doświadczenia związanego z zakupami towarów
• Dobra znajomość języka angielskiego min. B2– warunek konieczny
• Swobodne poruszanie się w pakiecie MS Office
• Dobra organizacja pracy
• Zaangażowanie w powierzone zadania
• Profesjonalne podejście do powierzonych zadań
OFERTA:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia
• Pracę w rozwijającej się firmie, ciekawej branży
• Ubezpieczenie zdrowotne
• Możliwość szkoleń, podnoszenia swoich kwalifikacji
Miejsce pracy: Kielce, ul. Ściegiennego
ZADANIA:
• Odpowiedzialność za zakupy administracyjne i towarowe (import)
• Koordynacja procesu zamówień – praca w oparciu o dostawców katalogowych
• Współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi
• Kontakt z klientami międzynarodowymi - rozmowy telefoniczne w kontekście zamówień złożonych
• Obsługa posprzedażowa zamówień bieżących
• Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży w firmie oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
• Praca z systemem CRM
• Bezpośrednia współpraca z działami: handlowym, magazynem, administracją firmy, działem księgowym
WYMAGANIA:
• Minimum 2 lata doświadczenia związanego z zakupami towarów
• Dobra znajomość języka angielskiego min. B2– warunek konieczny
• Swobodne poruszanie się w pakiecie MS Office
• Dobra organizacja pracy
• Zaangażowanie w powierzone zadania
• Profesjonalne podejście do powierzonych zadań
OFERTA:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia
• Pracę w rozwijającej się firmie, ciekawej branży
• Ubezpieczenie zdrowotne
• Możliwość szkoleń, podnoszenia swoich kwalifikacji
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.