GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84195025

Branża:
Sprzedaż

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Ołtarzew

Ważne do:
2025-06-13

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Opis stanowiska
- Obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz przez media społecznościowe i strony internetowe.
- Rejestracja zgłoszeń i nadzorowanie procesów obsługi klienta.
- Współpraca z działami serwisowym, sprzedażowym i handlowym.
- Monitorowanie satysfakcji klientów.
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagania
- Umiejętności interpersonalne i komunikatywne.
- Otwartość na nowe zadania i chęć do nauki.
- Umiejętność adaptacji do różnych rozmówców.
- Biegłość w obsłudze narzędzi IT.
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego będzie atutem.
- Doświadczenie w pracy w call center będzie dodatkowym atutem.
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
- System motywacyjny i różnorodne benefity (opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiety sportowe i inne).
- Nowoczesne miejsce pracy z dostępem do strzeżonego parkingu.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.