GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Product Manager
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
Szukamy Product Managera, który chciałby rozwijać i tworzyć nowoczesne produkty dla Next Mobile.
Specjalisty z pasją do nowoczesnych technologii i pomysłami na tworzenie innowacyjnych rozwiązań.
Co będziesz robić:
✔ Projektować i wdrażać nowe funkcjonalności dla produktów Next Mobile.
✔ Współtworzyć roadmapy rozwoju naszych produktów i narzędzi telekomunikacyjnych.
✔ Będziesz odpowiadać za strategiczne planowanie rozwoju kluczowych rozwiązań jak:
✦ Call Tracking AI,
✦ Agent AI,
✦ Platforma Komunikacyjna dla biznesu,
✦ Nowoczesne metody uwierzytelniania tożsamości.
To Ty, wspólnie z Zarządem, zdecydujesz, które inicjatywy przyniosą największą wartość naszym Klientom.
Liczymy na Twoją kreatywność i elastyczność w zbieraniu informacji zwrotnych z rynku i ocenianie potencjału naszych produktów.
Twoją rolą będzie zarówno monitorowanie cyklu rozwoju jak i kontrolowanie technicznej strony wdrożenia wraz z zespołem developerów i IT.
✔ Dbać o spójność doświadczenia produktowego Klienta na wszystkich etapach współpracy:
od pierwszego kontaktu, przez prezentację biznesową, aż po codzienne relacje zawodowe, to
Ty budujesz relacje z Klientami.
✔ Aktywnie uczestniczyć w spotkaniach biznesowych z Klientami:
będziesz przeprowadzać regularne rozmowy z Klientami B2B (firmy, instytucje, partnerzy),
poznasz ich potrzeby i zidentyfikujesz potencjał rozwoju produktu.
✔ Współpracować i raportować do Zarządu:
będziesz na bieżąco współdziałać z osobami decyzyjnymi oraz kluczowymi działami wewnątrz
firmy.
Nasze wymagania
Szukamy osoby, która:
✔ Ma doświadczenie jako Product Manager i wykazuje zainteresowanie poznawaniem nowych
narzędzi informatycznych AI.
✔ Potrafi budować długofalowe relacje z Klientami biznesowymi i partnerami.
✔ Działa samodzielnie i wychodzi z inicjatywą, reprezentuje postawę "can do".
✔ Potrafi analizować dane i wyciągać z nich wnioski, które mają realny wpływ na dalszy rozwój
firmy.
✔ Ma doskonałe wyczucie równowagi między wartością biznesową, a oczekiwaniami Klientów.
✔ Mile widziane doświadczenie w telekomunikacji lub/i branży call center i rozwiązaniach
multichannel/omnichanel.
To oferujemy
✔ Atrakcyjne wynagrodzenie, które odzwierciedla Twoje umiejętności, doświadczenie i
osiągane wyniki.
✔ Elastyczny czas pracy.
✔ Możliwość wyboru formy zatrudnienia – umowa o pracę lub inna preferowana forma
współpracy.
✔ Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa , lekcje angielskiego, pakiet szkoleń.
✔ Dynamiczne, innowacyjne projekty.
✔ Możliwość wdrażania własnych pomysłów – cenimy inicjatywę i kreatywność, Twoje pomysły
mogą mieć realny wpływ na rozwój firmy.
✔ Przyjazna atmosfera – budujemy pozytywną kulturę pracy, gdzie liczy się zarówno
profesjonalizm, jak i relacje międzyludzkie.
✔Możliwość współpracy z ekspertami z branży, którzy chętnie dzielą się swoim
doświadczeniem i wiedzą.
✔ Płaska struktura organizacyjna, raportowanie bezpośrednio do Zarządu firmy.
O nas
Next Mobile jest wynikiem strategicznego połączenia kilku spółek, które wspólnie tworzą silną, zintegrowaną strukturę.
Specjalizujemy się w nowoczesnych usługach telekomunikacyjnych, jesteśmy operatorem tranzytowym dla połączeń głosowych i SMS. Dzięki zaawansowanej infrastrukturze telekomunikacyjnej oferujemy rozwiązania i technologie z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Nasza działalność obejmuje także usługę eSIM as a service dedykowaną biurom podróży, call tracking umożliwiający wszechstronny pomiar działań sprzedażowych oraz przetwarzanie i analizę danych w celu automatyzacji i optymalizacji procesów.
Te zaawansowane rozwiązania znajdują zastosowanie w różnych branżach, takich jak: finanse, eCommerce, motoryzacja i medycyna.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
