GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista / Specjalistka ds. Płac
Miejsce pracy: SopotTwój zakres obowiązków
- kompleksowa obsługa płacowa pracowników,
- naliczanie wynagrodzeń oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych,
- przygotowywanie danych płacowych zgodnie z obowiązującymi terminami oraz wewnętrznymi procedurami,
- wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie poprawności danych,
- przygotowywanie raportów i analiz kadrowo-płacowych,
- sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych i rozliczeniowych,
- usprawnianie procesów i aktualizacja procedur kadrowo-płacowych,
- monitorowanie zmian przepisów płacowych, ubezpieczeń społecznych i ZFŚS oraz bieżące wdrażanie tych zmian z życie.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac,
- doświadczenie w samodzielnym naliczaniu płac pracowników,
- praktyczna znajomość systemów kadrowo-płacowych: mile widziana TETA i e-teczka,
- praktyczna znajomość programu Płatnik i swobodna praca na platformie ZUS PUE,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel,
- bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów Prawa Pracy, ustawy o ubezpieczeniach społecznych, przepisów dot. PPK oraz pozostałych przepisów w zakresie kadr i wynagrodzeń,
- praktyczna wiedza na temat zagadnień kadrowo-płacowych,
- odpowiedzialność, terminowość, skrupulatność, dokładność.
To oferujemy
- zatrudnienie w eksperckiej spółce kadrowo-płacowej – Sopockim Towarzystwie Doradczym,
- umowę o pracę,
- pracę w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia pracy (od 7.00 do 9.00),
- innowacyjne środowisko pracy i możliwość udziału w ciekawych projektach,
- realny wpływ na swój rozwój oraz ścieżkę kariery,
- narzędzia niezbędne do realizacji celów,
- najwyższe standardy pracy i przyjazną atmosferę,
- przestrzeń bez barier architektonicznych i możliwość dostosowanie stanowiska pracy do różnych niepełnosprawności,
- pakiet benefitów związanych ze zdrowiem, sportem oraz czasem wolnym.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- opieka stomatologiczna
- firmowa biblioteka
- program rekomendacji pracowników
- pakiet zdrowotny
- bogata oferta szkoleń
- Programy rozwojowe - eksperckie i menedżerskie
- Firmowa kantyna (Trójmiasto)
Etapy rekrutacji
- Zapoznamy się z Twoją aplikacją
- Pozytywna weryfikacja CV = kolejny etap
- Zaproszenie na spotkanie – stacjonarne lub online
- W ciągu 14 dni od spotkania damy znać, jak Ci poszło
Zainteresowanych Kandydatów spełniających powyższe kryteria prosimy o dokładne wypełnienie formularza rekrutacyjnego dostępnego po kliknięciu w przycisk "Aplikuj".
Grupa ERGO Hestia
ERGO Hestia jest jednym z liderów rynku ubezpieczeń w Polsce, który od ponad 30 lat pozostaje wiarygodnym i niezawodnym partnerem oferującym najwyższej jakości produkty i usługi. Spajają nas wartości, które pomagają nam budować przyjazne i wspierające środowisko pracy. Traktujemy się nawzajem z szacunkiem i empatią. Zależy nam na tym, by każda osoba zatrudniona w ERGO Hestii mogła czuć się bezpiecznie. Cenimy różnorodność, która według nas jest fundamentalna dla kultury organizacyjnej naszej firmy. Działamy zgodnie z polityką inkluzywności i równych szans.
Pracownicy i pracowniczki ERGO Hestii mogą się rozwijać. Systematycznie podnoszą kwalifikacje i zdobywają nowe kompetencje – zarówno te tak zwane twarde, eksperckie i menedżerskie, jak i równie istotne miękkie. Ponieważ relacje z pracownikami i wzajemne zaufanie są dla ERGO Hestii bardzo ważne, w jej biznesową strategię od lat wpisuje się bycie najlepszym pracodawcą. To, że jest ono realizowane w praktyce, potwierdzają niezależne rankingi. Ludzie po prostu dobrze się u nas czują. Chcesz to sprawdzić osobiście? Dołącz do nas.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
