GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84186320

Branża:
Human Resources

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Radzionków

Ważne do:
2025-06-15

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Jesteśmy liderem na rynku outsourcingu kadrowo-płacowego. Jesteśmy przekonani, że profesjonalizm wymaga specjalizacji. Naszą specjalizacją jest HR.
Naszymi Klientami są prężnie rozwijające się przedsiębiorstwa branży produkcyjnej, handlowej oraz usługowej. Do grona naszych Klientów należą firmy z kapitałem polskim a także zagranicznym. Mamy przyjemność dostarczać usługi przedsiębiorstwom prosperującym na rynku nowych technologii a także operujących w branży krypto. Dostarczamy profesjonalne wsparcie w obszarze administracji kadrowo-płacowej a kompleksowość świadczonych przez nas usług jest naszą dewizą.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby doświadczonej i chętnej do nawiązania długofalowej współpracy. Jeżeli jesteś osobą dokładną oraz skrupulatną, prawo pracy, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych oraz aktualne przepisy podatkowe nie stanowią dla Ciebie tajemnicy - dołącz do nas i zmieniaj z nami spojrzenie na outsourcing kadrowo-płacowy!
Wymagania:
* wykształcenie wyższe oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale kadrowo-płacowym,
* znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, administrowania PPK oraz przepisów o ochronie danych osobowych,
*dobra znajomość MS Office (Word, Excel) oraz programu płatnik,
*dokładność i terminowość w pracy z dokumentami oraz dobra organizacja pracy własnej,
*mile widziane doświadczenie w obsłudze programu R2Płatnik,
*doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie atutem.
Obowiązki:
Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych w tym:
- sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązywania, zmiany warunków i rozwiązywania stosunku pracy,
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc.),
- dostosowywanie i aktualizacja dokumentów przy zmianach w prawie pracy,
- rozliczanie czasu pracy,
- przygotowywanie list płac oraz współpraca z działem księgowym Klienta,
- prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, PPK, PFRON,
- przygotowywanie sprawozdań dla GUS,
- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Klientów,
- obsługa programu kadrowo-płacowego.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o wybraną formę współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B) w niepełnym wymiarze czasu (ok. 120 godzin miesięcznie), a także:
* atrakcyjne wynagrodzenie oraz prowizję po okresie próbnym,
* kompleksowo wyposażone stanowisko pracy - zapewniamy wszystkie niezbędne narzędzia do pracy,
* elastyczne godziny pracy,
* pracę na samodzielnym stanowisku oraz możliwość rozwijania swoich umiejętności.
Naszymi Klientami są prężnie rozwijające się przedsiębiorstwa branży produkcyjnej, handlowej oraz usługowej. Do grona naszych Klientów należą firmy z kapitałem polskim a także zagranicznym. Mamy przyjemność dostarczać usługi przedsiębiorstwom prosperującym na rynku nowych technologii a także operujących w branży krypto. Dostarczamy profesjonalne wsparcie w obszarze administracji kadrowo-płacowej a kompleksowość świadczonych przez nas usług jest naszą dewizą.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby doświadczonej i chętnej do nawiązania długofalowej współpracy. Jeżeli jesteś osobą dokładną oraz skrupulatną, prawo pracy, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych oraz aktualne przepisy podatkowe nie stanowią dla Ciebie tajemnicy - dołącz do nas i zmieniaj z nami spojrzenie na outsourcing kadrowo-płacowy!
Wymagania:
* wykształcenie wyższe oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale kadrowo-płacowym,
* znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, administrowania PPK oraz przepisów o ochronie danych osobowych,
*dobra znajomość MS Office (Word, Excel) oraz programu płatnik,
*dokładność i terminowość w pracy z dokumentami oraz dobra organizacja pracy własnej,
*mile widziane doświadczenie w obsłudze programu R2Płatnik,
*doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie atutem.
Obowiązki:
Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych w tym:
- sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązywania, zmiany warunków i rozwiązywania stosunku pracy,
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc.),
- dostosowywanie i aktualizacja dokumentów przy zmianach w prawie pracy,
- rozliczanie czasu pracy,
- przygotowywanie list płac oraz współpraca z działem księgowym Klienta,
- prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, PPK, PFRON,
- przygotowywanie sprawozdań dla GUS,
- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Klientów,
- obsługa programu kadrowo-płacowego.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o wybraną formę współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B) w niepełnym wymiarze czasu (ok. 120 godzin miesięcznie), a także:
* atrakcyjne wynagrodzenie oraz prowizję po okresie próbnym,
* kompleksowo wyposażone stanowisko pracy - zapewniamy wszystkie niezbędne narzędzia do pracy,
* elastyczne godziny pracy,
* pracę na samodzielnym stanowisku oraz możliwość rozwijania swoich umiejętności.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.