Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

praca

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Portal Praca.pl
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84166575
Branza
Branża:
Sprzedaż
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Zegar
Ważne do:
2025-05-29
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Oczekiwania względem kandydata:

Najważniejsze zadania:

  • Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń na portalu;

  • Tworzenie szaty graficznej ogłoszeń;

  • Prace w HTML z wykorzystaniem CSS;

  • Dbanie o właściwy poziom mailowej i telefonicznej obsługi klienta.


Nasze oczekiwania:

  • Znajomość HTML i CSS – ale jeśli nie znasz, to my możemy Ciebie tego nauczyć;

  • Znajomość programów graficznych w stopniu pozwalającym na samodzielne przygotowywanie layoutów (znajomość GIMP na początek wystarczy);

  • Perfekcyjna znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie;

  • Cierpliwość, dbałość o szczegóły, systematyczność – cechy potrzebne do pracy z codziennymi powtarzalnymi zadaniami;

  • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz nastawienie na mailową oraz telefoniczną obsługę klienta;

  • Samodzielność, odpowiedzialność i spora dawka zaangażowania;

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.


Perspektywy z nami:

  • Stanowisko to w pełni daje możliwość pracy z klientami przy jednoczesnym wykorzystaniu umiejętności technicznych (obsługa programu graficznego i stylowanie treści);

  • Umożliwimy Ci długofalową współpracę – średnia stażu pracy w dziale obsługi klienta w naszej firmie to 3,5 roku;

  • Zapewnimy Ci dużo uwagi, ale tylko od Ciebie zależy, jak bardzo rozwiniesz się w naszej organizacji;

  • Umożliwiamy częściową pracę zdalną po pierwszych kilku miesiącach pracy;

  • Zapewniamy benefity: kartę Multisport, dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz kartę lunchową.


Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
Proces rekrutacji:

  • Wyślij CV, a my rozpatrzymy je od razu;

  • Jeśli wpiszesz się w profil poszukiwanej osoby, skontaktujemy się w ciągu 3 dni roboczych;

  • Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzimy w biurze w Warszawie lub online;

  • Do 3 dni poznasz ostateczną decyzję.


Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Ostrzeżenie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.

Kontakt:

Link do oferty
Polska, mazowieckie, Warszawa
Następna
Zobacz na mapie
(otwiera nowe okno)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
Techem Services Sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (PRACA ZDALNA)
OTTO Work Force
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY (INFOLINIA PRZYCHODZĄCA)
E.ON Polska Operations Sp. z o.o
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Polenergia Fotowoltaika
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J.NIEMIECKIM
DIG-NET Lenart sp. z o., sp. k.
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry