GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84157176

Branża:
Sprzedaż

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Poznań

Ważne do:
2025-06-14

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Key Account Manager
Rejon działania: cała Polska
Zadania:
• Rozwój sprzedaży w Polsce, pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów.
• Realizacja celów ilościowych i jakościowych w oparciu o KPI.
• Odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży.
• Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży kluczowych klientów dla asortymentu firmy m.in.: sieci w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, dystrybutorzy, klienci HoReCa.
• Odpowiedzialność za pozyskiwanie i negocjacje warunków z klientami.
• Współpraca z całym Działem Handlu i Marketingu w zakresie: realizacji pozyskanych kontraktów, obsługi klientów, nadzorowania i kontroli nad wynegocjowanymi warunkami, wszelkimi sprawami dotyczącymi sprzedaży.
• Gotowość do pracy z klientami pracującymi na podległym rejonie.
• Współudział w tworzeniu strategii firmy.
Wymagania:
• Znajomość rynku FMCG – żywność.
• Doświadczenie w pracy z klientami typu: sieci nowoczesne, dystrybutorzy.
• Pożądane min. 3 lata pracy z klientami w/w typu.
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności analityczne, kreatywność, otwartość, umiejętność rozwiązywania trudności, nastawienie na wynik i na osiąganie celów.
• Umiejętność ofertowania i nadzoru nad ofertami.
• Obsługa programów komputerowych: Word, Excel, Power Point.
• Umiejętność analizowania rentowności sprzedaży: ilości, wartości, rodzaje, klienci, koszty itp.
• Zaangażowanie w powierzone zadania, odpowiedzialność, profesjonalizm, elastyczność i inicjatywa w działaniu.
Oferta:
• Praca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B.
• Możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji.
• Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
• Dodatkowe benefity: karta sportowa, opieka medyczna.
Rejon działania: cała Polska
Zadania:
• Rozwój sprzedaży w Polsce, pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów.
• Realizacja celów ilościowych i jakościowych w oparciu o KPI.
• Odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży.
• Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży kluczowych klientów dla asortymentu firmy m.in.: sieci w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, dystrybutorzy, klienci HoReCa.
• Odpowiedzialność za pozyskiwanie i negocjacje warunków z klientami.
• Współpraca z całym Działem Handlu i Marketingu w zakresie: realizacji pozyskanych kontraktów, obsługi klientów, nadzorowania i kontroli nad wynegocjowanymi warunkami, wszelkimi sprawami dotyczącymi sprzedaży.
• Gotowość do pracy z klientami pracującymi na podległym rejonie.
• Współudział w tworzeniu strategii firmy.
Wymagania:
• Znajomość rynku FMCG – żywność.
• Doświadczenie w pracy z klientami typu: sieci nowoczesne, dystrybutorzy.
• Pożądane min. 3 lata pracy z klientami w/w typu.
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności analityczne, kreatywność, otwartość, umiejętność rozwiązywania trudności, nastawienie na wynik i na osiąganie celów.
• Umiejętność ofertowania i nadzoru nad ofertami.
• Obsługa programów komputerowych: Word, Excel, Power Point.
• Umiejętność analizowania rentowności sprzedaży: ilości, wartości, rodzaje, klienci, koszty itp.
• Zaangażowanie w powierzone zadania, odpowiedzialność, profesjonalizm, elastyczność i inicjatywa w działaniu.
Oferta:
• Praca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B.
• Możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji.
• Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
• Dodatkowe benefity: karta sportowa, opieka medyczna.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.