
STARSZY REFERENT W ZESPÓŁ STATYSTYKI PRZESTĘPCZOŚCI WYDZIAŁU DOCHODZENIOWO - ŚLEDCZEGO
GŁÓWNE INFORMACJE:






Obowiązki:
- rejestracja i przetwarzanie informacji z dokumentów źródłowych w zbiorze danych Krajowego Systemu Informacyjnego Policji KSIP w zbiorach: osoba, rzecz, fakt
- weryfikacja przedłożonych do wykonania operacji przetwarzania informacji wypełnionych i podpisanych formularzy KSIP pod względem formalnym i logicznym
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w ramach elektronicznego rejestru czynności dochodzeniowo - śledczych (ERCDŚ): e-RSD, e-RPS
- prowadzenie i obsługa elektronicznego rejestru śledztw i dochodzeń (RSD)
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów regulujących rejestracje zdarzeń, spraw oraz osób, rzeczy i pojazdów
- w służbie cywilnej nie może zostać zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- komunikatywność oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- umiejętność obsługi komputera i pakiet MS Office
- umiejętności interpersonalne: współpraca z innymi pracownikami, asertywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe :
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Komórka organizacyjna: ZESPÓŁ STATYSTYKI PRZESTĘPCZOŚCI WYDZIAŁU DOCHODZENIOWO - ŚLEDCZEGO
Warunki pracy:
Praca na I piętrze w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Podstawowe wyposażenia na stanowisku: komputer, telefon, drukarka, skaner.
Dokumenty niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 sierpnia 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.
Osoby niespełniające wymogów nie będą informowane telefonicznie, ani pisemnie o dalszym postępowaniu kwalifikacyjnym.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, nie podpisane, niekompletne, z barkiem wskazania konkretnego stanowiska i komórki organizacyjnej, porzesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane oświadczenia stanowią indywidualnie wytworzone druki.
Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie nie ponosi odpowiedzialności za kopiowanie treści ogłoszeń i umieszczanie ich na innych portalach internetowych. Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treści ogłoszeń umieszczonych na portalach: nabory.kprm.gov.pl, bip.wejherowo.kpp.policja.gov.pl
Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi. w ramach naszych obowiązków oferujemy możliwość skorzystania z wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Kontakt:
2025-06-09
Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WEJHEROWIE
UL. DWORCOWA 14
84-200 WEJHEROWO
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane