GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: GnieznoTwój zakres obowiązków
- Zapewnienie rozwoju sieci sprzedaży poprzez aktywne poszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie z nimi kontaktów handlowych
- Podtrzymywanie relacji i opieka nad obecnymi klientami
- Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu polityki firmy w zakresie realizacji celów handlowych
- Dystrybucja wśród klientów informacji na temat obecnie prowadzonych działań, aktualnych cen i możliwości produkcyjnych
- Właściwa realizacja procedur obsługi klientów
- Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
- Przygotowywanie zleceń do produkcji z uwzględnieniem wymagań klienta
- Kontakt z podwykonawcami, ustalanie terminów realizacji
- Współtworzenie strategii indywidualnych, dotyczących obsługiwanych kluczowych klientów
- Przygotowanie faktur do wysyłki
- Ścisła współpraca z magazynem i działem produkcji.
Nasze wymagania
- Posiadasz umiejętność pracy w zespole
- Znasz języka angielski lub/i niemiecki na poziomie komunikatywnym
- Pakiet Microsoft Office i obsługa komputera nie mają przed Tobą tajemnic
- Umiesz analitycznie myśleć oraz dbać o detale
- Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Cechuje Cię pozytywne nastawienie, zaangażowanie, ciekawość świata
To oferujemy
- Pracę pełną ciekawych wyzwań i nowoczesnych rozwiązań
- Poszerzanie horyzontów i możliwość rozwoju
- Wsparcie i pomoc doświadczonych pracowników
- Dużą samodzielność w działaniu i swobodę we wdrażaniu własnych pomysłów aktywacji sprzedaży
- Samodzielne stanowisko, pełne odpowiedzialnych i strategicznych zadań
- Praca w biurze w Łodzi z dogodną lokalizacją i dobrym dojazdem
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje i umiejętności
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
Jeśli jesteś osobą:
• nawiązującą przyjazne i trwałe relacje z innymi,
• wyróżniającą się komunikatywnością i dobrym nastawieniem,
• zawsze szukającą rozwiązań i dobrych argumentów,
• lubiącą kreatywną pracę pełną wyzwań i zwrotów akcji,
• gotową do szybkich reakcji,
• dobrze zorganizowaną i otwartą na partnerską współpracę,
zapoznaj się z dalszą treścią ogłoszenia i aplikuj na stanowisko SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
POLANEX Teofilów
Polanex sp. z o.o. z siedzibą w Gnieźnie od ponad 80-ciu lat projektuje i szyje koszule dla największych marek modowych oraz klientów indywidualnych z Polski, Europy i świata.
Oddział w Łodzi ma ponad 50-letnią tradycję w produkcji i sprzedaży dzianin, cenionych zarówno w kraju, jak i za granicą.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
