GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Product Manager
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
- rozwój kategorii produktowych we współpracy z naszymi dostawcami w oparciu o istniejącą strategię oraz plany rozwojowe
- operacyjne zarządzanie cenami produktów na wybranych rynkach
- realizacja planów związanych polityką cenową spółki oraz rentownością wybranych kanałów (sklepy internetowe, Amazon, wybrane platformy sprzedażowe)
- śledzenie i identyfikacja trendów rynkowych w wybranych kategoriach produktowych, związanych z działalnością spółki
- analiza rynku pod kątem aktualnego poziomu cen oraz ruchów konkurencji
- współpraca oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami (kierunek Polska)
- współpraca z działem marketingu i e-commerce pod kątem kreowania i realizacji strategii produktowych
- realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego, określonych w ramach zakresu obowiązków i zadań
Podział czasu pracy
- 20% praca zdalna
- 80% praca stacjonarna
Nasze wymagania
- minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku product managera lub pokrewnym, związanym z zarządzaniem polityka cenową
- dobra znajomość procesów zakupowych oraz sprzedażowych
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2
- dobra znajomość narzędzi Microsoft z naciskiem na Microsoft 365
- wykształcenie średnie lub wyższe
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole
- zaangażowanie, systematyczność, skrupulatność, kontaktowość oraz umiejętność strategicznego myślenia
Mile widziane
- znajomość trendów na rynku produktów biurowych
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie w oparciu o umowę o pracę / kontrakt B2B
- pracę w otwartym i kompetentnym zespole ekspertów
- możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów
- dogodną lokalizację (okolice starego Kleparza)
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
- dofinansowanie do pakietów sportowych MultiSport
- prywatną opiekę medyczną
- prywatne ubezpieczenie na życie
- żadnych prezentacji w PowerPoint
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- komputer do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- Dofinansowanie do karty Multisport/Medicover
ALLBOARDS GROUP SP. J.
ALLboards Group Nycz Spółka Jawna
Jesteśmy polskim producentem i dystrybutorem tablic dekoracyjnych i użytkowych. Tworzymy funkcjonalne i estetyczne produkty, które ułatwiają organizację oraz zarządzanie informacjami — a przy tym stanowią stylowy element wyposażenia. Nasza oferta jest dostępna na największych rynkach europejskich. Współpracujemy z szerokim wachlarzem klientów — od małych firm, przez szkoły i instytucje publiczne, aż po wiodące na świecie marki.
Dołącz do zespołu specjalistów, którzy nie tylko znają się na rzeczy, ale też naprawdę lubią to, co robią! W ALLboards liczą się pomysły, rozwój i satysfakcja z codziennej pracy. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na produkty trafiające do biur, szkół i domów w całej Europie — czekamy właśnie na Ciebie.
Prosimy o dopisanie numeru ref. (Nr ref: SDOKRMA/6/2022) oraz następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.).”
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
