GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. Nieruchomości i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Obsługa klientów - nawiązywanie kontaktu z zainteresowanymi sprzedażą nieruchomości klientami, którzy sami się do nas zgłosili (bez zimnych telefonów!)
- Analizy inwestycyjne - ocena potencjału nieruchomości i wyceny naszej oferty zakupowej
- Negocjacje i doradztwo eksperckie - prowadzenie profesjonalnych negocjacji oraz kompleksowe doradztwo w procesie sprzedaży
- Zarządzanie dokumentacją transakcyjną - przygotowywanie i nadzór nad niezbędną dokumentacją
- Budowanie relacji - tworzenie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami przez cały proces sprzedaży
- Współpraca interdyscyplinarna - efektywna komunikacja zarówno z członkami naszego zespołu, jak i z notariuszami, pośrednikami itd.
Nasze wymagania
- Doświadczenie i zainteresowanie - mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości lub pokrewnych obszarach ale przede wszystkim liczy się dla nas Twoja pasja do rynku nieruchomości i chęć rozwoju w tym kierunku.
- Umiejętności komunikacyjne - wysoki poziom komunikacji pisemnej i ustnej, który pozwoli Ci skutecznie budować relacje z klientami i prowadzić profesjonalne negocjacje.
- Umiejętności organizacyjne - sprawne zarządzanie wieloma zadaniami jednocześnie, dobra organizacja pracy i efektywne działanie w dynamicznym środowisku.
- Myślenie analityczne - zdolność do porównywania ofert, logicznego analizowania danych i tworzenia wstępnych wycen nieruchomości.
- Energia i nastawienie - wysoki poziom energii, entuzjazm do pracy i naturalna umiejętność współpracy w zespole to cechy, które szczególnie cenimy.
- Zdolność szybkiego uczenia się - adaptacja do zmieniających się warunków rynkowych ma dla nas duże znaczenie, ponieważ będziesz miał/a u nas sporo nauki.
- Chęć pracy stacjonarnej - pracujemy z biura (Atlas Tower) przez 5 dni w tygodniu i 8 godzin dziennie.
To oferujemy
- Dynamiczne środowisko i stabilność - dołącz do szybko rosnącej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania i możliwości, a jednocześnie zapewniamy stabilność zawodową w długiej perspektywie.
- Unikalne doświadczenie zawodowe - u nas każda transakcja jest inna i pełna wyzwań, dzięki czemu zdobędziesz więcej praktycznej wiedzy o rynku nieruchomości niż gdziekolwiek indziej.
- Atrakcyjny system wynagradzania - oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe oraz, po okresie wdrożenia, dodatkowe premie uzależnione od wyników zespołu, które pozwolą Ci realnie zwiększyć swoje zarobki.
- Bezpieczeństwo zatrudnienia - gwarantujemy stabilność w postaci umowy o pracę, zapewniającej poczucie bezpieczeństwa i regularność wynagrodzenia.
- Swoboda działania - ceniona przez nas samodzielność pozwoli Ci wprowadzać własne inicjatywy i rozwiązania, realnie wpływając na swoje wyniki i rozwój firmy.
- Pozytywna atmosfera - dbamy o przyjazne środowisko pracy i dobre relacje w zespole, co przekłada się na komfort codziennej pracy i efektywną współpracę.
- Pakiet benefitów - zapewniamy dodatkowe korzyści w postaci dofinansowania do zajęć sportowych oraz prywatną opiekę medyczną, dbając o Twoje zdrowie i dobre samopoczucie.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
O nas
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, a jednocześnie liderem rynku o ugruntowanej już pozycji. Specjalizujemy się w szybkich transakcjach zakup i sprzedaży nieruchomości na terenie całej Polski i jeśli jesteś zainteresowany/a rozwojem na rynku nieruchomości w Polsce to jesteśmy przekonani, że nie ma lepszego miejsca pracy!
Spółka KMBNO to kilka brandów, a główne z nich to KupujemyM.pl oraz Homly.to . Przeprowadzamy setki transakcji zakupu i sprzedaży nieruchomości rocznie i działamy na terenie całej Polski.
Jesteśmy dość unikalnym miejscem pracy, ponieważ 90% ofert pracy z branży nieruchomości dotyczą pracy jako agent nieruchomości lub pracy w biurze dewelopera.
Oferujemy też dość unikalną usługę iBuyingu, czyli możliwości szybkiej, wygodnej i niemal całkowicie zdalnej sprzedaży nieruchomości, która zdobywa coraz większą popularność w Polsce, a w USA jest to trend, który funkcjonuje od kilku lat.
Pracę w naszym Zespole wyróżnią partnerska atmosfera, gdzie każdy z członków zespołu ma realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Tworzymy mały zespół ludzi o wspólnych wartościach i chęci bycia coraz lepszym w tym co robimy. Zależy nam na tym, aby łączyć dobrze prosperujący biznes z wnoszeniem wartości dodanej dla naszych klientów i współpracowników, tworząc jakościowe usługi i dając duże możliwości rozwoju.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez KMBNO Sp. z o.o. z siedzibą w: Twarda 18, 00-105 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: administracja@kmbno.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
