GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84126829

Branża:
Inżynieria/Konstrukcje/Technologia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Częstochowa

Ważne do:
2025-06-13

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Product Manager (Akcesoria AGD)
Miejsce pracy: CzęstochowaTwój zakres obowiązków
- Zarządzasz kategoriami z branży akcesoriów AGD, dbając o rozwój oferty zarówno w sprzedaży online, jak i w sklepach stacjonarnych.
- Tworzysz strategię dla swoich kategorii – planujesz asortyment, analizujesz wyniki sprzedaży i dostosowujesz ofertę do potrzeb klientów.
- Śledzisz trendy rynkowe, nowości technologiczne i działania konkurencji, by tworzyć atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.
- Nawiązujesz i rozwijasz relacje z dostawcami – negocjujesz warunki handlowe, dbasz o ceny i dostępność produktów.
- Koordynujesz działania promocyjne i marketingowe, wspierając sprzedaż w różnych kanałach.
- Analizujesz dane sprzedażowe i wyniki działań promocyjnych, by optymalizować ofertę i zwiększać zyski.
- Współpracujesz z działami zakupów, sprzedaży, marketingu oraz logistyki, dbając o skuteczne wdrożenie strategii produktowej.
- Wprowadzasz nowe produkty do oferty i czuwasz nad ich odpowiednią ekspozycją w sklepach i online.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: masz co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Pracowałeś już w kategorii akcesoriów AGD i dobrze znasz ten segment rynku.
- Wiedza rynkowa: śledzisz trendy i nowinki technologiczne w świecie AGD, rozumiesz potrzeby klientów i wiesz, jak budować atrakcyjną ofertę produktową.
- Negocjacje i budowanie relacji: potrafisz i lubisz współpracować z dostawcami, negocjować warunki handlowe i dbać o konkurencyjne ceny oraz dostępność produktów.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: współpracujesz z różnymi działami – od marketingu po logistykę – dlatego ważne jest, byś umiał/a jasno przedstawiać swoje pomysły, słuchać innych i sprawnie działać w dynamicznym środowisku.
- Terminowość i skrupulatność: potrafisz ustalać priorytety, działać samodzielnie i skutecznie realizować cele.
- Analityczne i strategiczne myślenie: umiesz analizować dane sprzedażowe, wyciągać wnioski i dostosowywać ofertę do zmieniającego się rynku.
- Bycie geekiem: technologia i innowacje w sprzęcie AGD to coś, czym się interesujesz i w czym chcesz się rozwijać. Wiesz, które technologie w AGD faktycznie ułatwiają życie użytkownikom, jakie funkcje sprzętów przyciągają klientów i jakie trendy kształtują przyszłość domowych urządzeń.
To oferujemy
- Ludzie i atmosfera: jesteśmy kilkuosobowym zespołem, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.
- Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
- Miejsce pracy: praca stacjonarna w biurze we Wrocławiu, Krakowie lub Częstochowie.
- Elastyczne godziny pracy: sam zarządzasz swoim kalendarzem. Wystarczy, że będziesz na zaplanowanych spotkaniach.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
x-kom sp. z o.o.
Dołącz do x-kom, czyli drużyny złożonej z ponad tysiąca pasjonatów tworzących jeden z czołowych polskich e-commerców z nowymi technologiami. Jacy jesteśmy? Innowacyjni, ambitni i gotowi na nowe wyzwania. Nie owijamy w bawełnę i cenimy sobie szczerość, a zamiast mnożyć problemy, wolimy szukać nowych rozwiązań. Budujemy atmosferę, w której lubimy przebywać, a przede wszystkim dbamy o rozwój firmy oraz osób ją tworzących. Brzmi nieźle? Aplikuj.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez X-KOM Sp. z o.o. z siedzibą w: Bojemskiego 25, 42-202 Częstochowa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: hr@x-kom.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.