GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Product Manager
Miejsce pracy: WrocławTwój zakres obowiązków
- Na tym stanowisku zarządzasz produktem oraz rozwojem oferty rachunków bankowych dla mikro i małych firm, a także klientów agrobiznesowych, a w szczególności:
- Rozwijasz i zarządzasz ofertą Konta Biznes oraz Agro - inicjujesz oraz bierzesz udział w projektach dotyczących rozwoju oferty kont, w tym w tworzeniu i weryfikacji wymagań, współpracy z odpowiednim jednostkami (także IT), odbiorach dokumentacji, opracowywaniu i odpowiedzialności za harmonogramy wdrożenia, komunikacji zmian.
- Kształtujesz politykę cenową - ustalasz i wdrażasz zmiany do Taryfy Prowizji i Opłat dla klientów biznesowych i agrobiznesowych.
- Zarządzasz dokumentacją kont biznes oraz konta agro, w szczególności Regulaminem Konta, umową konta oraz pozostałą dokumentacją z obszaru kont.
- Aktualizujesz procedury rachunkowe oraz opracowujesz zmiany w procedurach dotyczące zasad dokumentacji i reprezentacji klientów instytucjonalnych, uczestniczysz w projektach mających na celu usprawnienie procesu otwierania rachunków.
- Zarządzasz lub nadzorujesz obowiązkowe procesy regulacyjne wynikające z przepisów prawa.
- Współpracujesz przy promocjach i działaniach marketingowych realizowanych przez Zespół oraz kształtujesz lub wspierasz nowe rozwiązania mające na celu poprawę efektywności sprzedaży produktów rachunkowych.
- Na bieżąco wpierasz jednostki marketingowe i komunikacyjne w obszarze zarządzanego produktu (m.in. pomoc przy tworzeniu materiałów marketingowych, prezentacji, komunikacji PR).
- Monitorujesz rynek, w tym także trendy w obszarze kont firmowych i agro, ze szczególnym uwzględnieniem oferty i funkcjonalności, grup docelowych oraz ceny.
- Dostarczasz niezbędnej wiedzy produktowej dla pracowników Sieci Sprzedaży Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Agrobiznesu (bezpośrednio lub przy pomocy odpowiednich jednostek wsparcia w Centrali Banku) oraz bieżącego wsparcia merytorycznego w zakresie funkcjonalności produktu.
Nasze wymagania
- Posiadasz min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem rachunkami bankowymi oraz posiadasz doświadczenie w kształtowaniu procesu otwierania rachunków, (zarządzanie ofertą dla mikro i małych firm w tym obszarze będzie Twoim atutem).
- Masz doświadczenie we współpracy z IT oraz jednostkami marketingowymi w zakresie wdrażania oraz promocji produktu.
- Cechuje Cię dokładność i skrupulatność w pracy nad szczegółowymi rozwiązaniami produktu lub obsługującego ten produkt systemu.
- Cenisz jakość, bo rozumiesz, że dobry produkt i sprawny proces to podstawa satysfakcji Klienta oraz Twoich Koleżanek i Kolegów w Sieci Sprzedaży.
- W natłoku zadań wiesz, co jest Twoim priorytetem i konsekwentnie dążysz do ich finalizacji, realizując swoje zadania w terminie, pomimo napotykanych wyzwań i trudności.
- Komunikujesz się otwarcie, a kiedy to niezbędne, potrafisz wytłumaczyć różnym grupom odbiorców zalety wdrażanych przez Ciebie rozwiązań oraz konsekwencje potencjalnych opóźnień.
- Lubisz ten biznes i chcesz go rozwijać, a poczucie dobrze wykonanej pracy daje Ci satysfakcję.
To oferujemy
- Umowę o pracę,
- Szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- Możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
- Programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- Działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- Możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- Pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- firmowa drużyna sportowa
- firmowa biblioteka
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- Business casual dress code
- Wellbeing
- Platforma wsparcia psychologicznego
Twój Zespół:
Jesteśmy czteroosobowym zespołem w Pionie Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Agrobiznesu, pracującym we Wrocławiu oraz Warszawie. Naszą rolą jest zarządzanie ofertą produktową w obszarze rachunków, a także realizowanie zadań biznesowych w zakresie wsparcia akwizycji, aktywacji oraz retencji Klientów. Aktualnie 50% naszego zespołu ma na imię Ania, a 25% jest mężczyzną. Gdy do nas dołączysz te proporcje się zmienią.
Programy dla pracowników
- Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
- CA Together – to program rozwojowy dla naszych menedżerów, którego fundamentami są istotne wartości, które wspieramy swoimi działaniami każdego dnia: #trust, #responsibility, #integrity, #strenghts i #empowerment.
- MobilCA – aplikacja mobilna dla pracowników, która wspiera nas każdego dnia. Dzięki niej mamy dostęp między innymi do: chata opartego o GPT4.0, aktualnych ofert pracy, modułu kudosów, mobilnej wizytówki czy map budynków.
- Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.
- Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie, w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tysięcy osób, które wspierają klientów w 46 krajach. W Polsce znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całym kraju.
Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – już trzykrotnie otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader, ostatni w 2023 r. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Według rankingu Wprost z 22.05.2023 r. zajęliśmy 6. miejsce wśród 50 najlepszych pracodawców w Polsce. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie.
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
