GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84091717

Branża:
Zakupy

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Lesznowola (pow. piaseczyński)

Ważne do:
2025-06-12

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. zakupów strategicznych - branża hvac
Miejsce pracy: Lesznowola (pow. piaseczyński)Twój zakres obowiązków
- Analiza rynku dostawców i technologii (istniejących oraz nowych)
- Tworzenie i wdrażanie strategii zakupowych dla kluczowych produktów zewnętrznych, dostawców i podwykonawców,
- Inicjowanie i wprowadzanie akcji oszczędnościowych: technicznych i finansowych,
- Zaangażowanie i wsparcie zespołów projektowych oraz realizacyjnych we wczesnej fazie rozwoju projektu/produktu/usługi,
- Dostosowywanie regionalnych strategii zakupowych do strategii globalnej,
- Zarządzanie ryzykiem w ramach prowadzonych procesów zakupowych (ryzyko finansowe, jakościowe, logistyczne, etc.) oraz wdrażanie środków zaradczych,
- Samodzielne negocjacje cenowe, techniczne, logistyczne i komercyjne z dostawcami oraz tworzenie i zawieranie złożonych umów,
- Prowadzenie projektów zakupowych: „make or buy”, zmiana dostawcy, zmiana technologii, innych projektów zakupowych,
- Koordynacja procesu zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców,
- Sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców,
- Kontrola dostaw pod względem: jakości, ilości i zgodności z umowami,
- Utrzymywanie optymalnego stanu magazynów
- Okresowa ocena dostawców – audyty
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
- Minimum 5-letnie doświadczenie, w tym minimum 3 lata w zakupach strategicznych/bezpośrednio-produkcyjnych lub wykonawczych najlepiej w zakresie instalacji sanitarnych oraz HVAC (pompy, układy pompowe, armatura, rury, zbiorniki stalowe i betonowe, itp.),
- Bardzo dobra znajomość struktury kosztowej oraz procesu powstawania oraz jego optymalizacji dla zarządzanych procesów zakupowych,
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia negocjacji z dostawcami i podwykonawcami,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
- Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie – min. B2
Mile widziane
- Znajomość procedur przetargowych opartych na PZP (prawo zamówień publicznych) i doświadczenie w przygotowaniu dokumentów przetargowych (PZP),
To oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz podnoszenia kompetencji w wyniku współpracy z doświadczonymi Pracownikami firmy,
- Przyjazną atmosferę pracy w ambitnym Zespole,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz kwartalny system premiowy,
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiety benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport,
- Dofinasowanie wypoczynku oraz inne świadczenia socjalne,
- Podstawowe narzędzia pracy takie jak telefon (iPhone), laptop (Dell),
- Praca hybrydowa w uzgodnionym modelu.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- możliwość pracy zdalnej
- dodatkowe świadczenia socjalne
Wilo Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy częścią Grupy Wilo SE - jednego z największych na świecie producentów pomp i systemów pompowych do instalacji grzewczych, chłodniczych, klimatyzacyjnych, sanitarnych i do zastosowań komunalnych.
Wilo Polska Sp. z o.o. działa na rynku od ponad 28 lat. Będąc synonimem niemieckiej jakości, innowacji i tradycji inżynierskiej potwierdziła swoją pozycję w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce zajmując wielokrotnie wysokie miejsca w różnych rankingach biznesowych.
„Zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla osób składających aplikacje” dostępną na stronie wilo.pl w zakładce kariera pod następującym linkiem: https://wilo.com/pl/pl/Wilo-Polska/Kontakt/Kariera.html”./>
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.