Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

E100 International Trade Sp. z o.o.
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84057380
Branza
Branża:
Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Zegar
Ważne do:
2025-06-11
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klientów i pracowników w zakresie usług dodatkowych.
  • Rozwiązywanie problemów, obsługa reklamacji i zgłoszeń.
  • Uzupełnianie dokumentów i rejestracja klientów.
  • Monitorowanie zgłoszeń i współpraca z innymi działami.
  • Onboarding nowych klientów.
  • Dbanie o jakość obsługi i przestrzeganie SLA.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Znajomość systemów CRM i Excela.
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja.

Mile widziane

  • Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego lub angielskiego.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę z nastawieniem na długofalową współpracę.
  • Jasne cele i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa plus premia).
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: Telefon, Laptop.
  • Program wdrożeniowy (Pakiet Szkoleń) oraz wsparcie i mentoring doświadczonego Managera.
  • Szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport i inne korzyści.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • owoce
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • strefa relaksu
  • paczki świąteczne
  • świętowanie urodzin
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • Umowa o pracę od początku współpracy
  • Speaking Club (ENG)

Etapy rekrutacji

  • Analiza CV
  • Spotkanie online z przedstawicielem działu Obsługi Klienta
  • Informacja zwrotna po spotkaniu

E100 International Trade Sp. z o.o.

E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu. Oferujemy kompleksowe rozwiązania i właśnie to wyróżnia nas.

Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt, a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Z powodzeniem działamy na rynku od ponad 20 lat. Przez ten czas firma E100 stała się kluczowym partnerem dla firm transportowych w Eurazji. Doświadczenie zawodowe pozwoliło na stworzenie produktu odpowiadającego potrzebom współczesnego przewoźnika drogowego, niezależnie od wielkości jego floty i kierunku działalności.

Karta paliwowa Е100 to jedyna karta paliwowa, obejmująca swoim zasięgiem dwa kontynenty i pozwalająca na przekroczenie Europy i Azji. Karta otwiera dostęp do 17 000+ stacji paliw w 33 krajach, daje możliwość uzyskania zwrotu podatku VAT i bezgotówkowego uiszczania opłat za przejazd drogami w 30 krajach, a także za dodatkowe usługi transportowe – od parkingów i myjni samochodowych po rezerwację promów i opłacanie mostów. Klienci E100 mają też możliwość skorzystania ze specjalnej oferty faktoringu, umożliwiającej płynną zamianę faktur na gotówkę.

Mamy biura w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii, Hiszpanii i Ukrainie, a na rynku polskim tworzymy zespół już ponad 400 pracowników.

Firma dąży do nawiązywania długotrwałych relacji z klientami i partnerami. W oparciu o filozofię firmy E100 wspiera i rozwija środowisko, w którym każdy czuje się cennym ogniwem – od pracowników do partnerów i klientów firmy. Zasady działania E100 opierają się na tak fundamentalnych wartościach jak uczciwość, otwartość, pracowitość i szacunek. Dzięki temu E100 stała się firmą, której przewoźnicy na całym świecie powierzają swój biznes.

Dołącz do nas i pracuj tam, gdzie sukces jest standardem!

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, mazowieckie, Warszawa
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Compet Polska Sp. z o.o. Sp. k.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
PEKAO LEASING SP. Z O.O.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Armatis Polska Sp. Z o. o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ECOMMERCE
ELHURT Sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA ZESPOŁU E-COMMERCE
GTC IMAGING POLAND sp. z o.o.
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Search

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry