GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Obsługa klientów i pracowników w zakresie usług dodatkowych.
- Rozwiązywanie problemów, obsługa reklamacji i zgłoszeń.
- Uzupełnianie dokumentów i rejestracja klientów.
- Monitorowanie zgłoszeń i współpraca z innymi działami.
- Onboarding nowych klientów.
- Dbanie o jakość obsługi i przestrzeganie SLA.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Znajomość systemów CRM i Excela.
- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja.
Mile widziane
- Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego lub angielskiego.
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę z nastawieniem na długofalową współpracę.
- Jasne cele i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa plus premia).
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: Telefon, Laptop.
- Program wdrożeniowy (Pakiet Szkoleń) oraz wsparcie i mentoring doświadczonego Managera.
- Szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport i inne korzyści.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- owoce
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- strefa relaksu
- paczki świąteczne
- świętowanie urodzin
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- Umowa o pracę od początku współpracy
- Speaking Club (ENG)
Etapy rekrutacji
- Analiza CV
- Spotkanie online z przedstawicielem działu Obsługi Klienta
- Informacja zwrotna po spotkaniu
E100 International Trade Sp. z o.o.
E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu. Oferujemy kompleksowe rozwiązania i właśnie to wyróżnia nas.
Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt, a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Z powodzeniem działamy na rynku od ponad 20 lat. Przez ten czas firma E100 stała się kluczowym partnerem dla firm transportowych w Eurazji. Doświadczenie zawodowe pozwoliło na stworzenie produktu odpowiadającego potrzebom współczesnego przewoźnika drogowego, niezależnie od wielkości jego floty i kierunku działalności.
Karta paliwowa Е100 to jedyna karta paliwowa, obejmująca swoim zasięgiem dwa kontynenty i pozwalająca na przekroczenie Europy i Azji. Karta otwiera dostęp do 17 000+ stacji paliw w 33 krajach, daje możliwość uzyskania zwrotu podatku VAT i bezgotówkowego uiszczania opłat za przejazd drogami w 30 krajach, a także za dodatkowe usługi transportowe – od parkingów i myjni samochodowych po rezerwację promów i opłacanie mostów. Klienci E100 mają też możliwość skorzystania ze specjalnej oferty faktoringu, umożliwiającej płynną zamianę faktur na gotówkę.
Mamy biura w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii, Hiszpanii i Ukrainie, a na rynku polskim tworzymy zespół już ponad 400 pracowników.
Firma dąży do nawiązywania długotrwałych relacji z klientami i partnerami. W oparciu o filozofię firmy E100 wspiera i rozwija środowisko, w którym każdy czuje się cennym ogniwem – od pracowników do partnerów i klientów firmy. Zasady działania E100 opierają się na tak fundamentalnych wartościach jak uczciwość, otwartość, pracowitość i szacunek. Dzięki temu E100 stała się firmą, której przewoźnicy na całym świecie powierzają swój biznes.
Dołącz do nas i pracuj tam, gdzie sukces jest standardem!
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
