GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Referent / Referentka ds. fakturowania
Miejsce pracy: GliwiceTwój zakres obowiązków
- Wystawianie faktur sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami firmy
- Weryfikacja danych niezbędnych do fakturowania
- Archiwizacja dokumentów i dbałość o poprawność dokumentacji
- Współpraca z innymi działami w celu uzyskania niezbędnych informacji
- Wsparcie zespołu księgowości w bieżących zadaniach
Nasze wymagania
- Sumienność, dokładność i odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań
- Dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność pracy z dokumentami i dbałość o szczegóły
- Gotowość do wykonywania powtarzalnych czynności
- Znajomość podstaw pakietu MS Office
- Chęć nauki i rozwijania się w obszarze księgowości
Mile widziane
- Mile widziane wykształcenie kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, logistyka, administracja)
To oferujemy
- Warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze
- Niezbędne narzędzia pracy
- Ubezpieczenie grupowe
- Śniadaniowe piątki
- Multisport
Benefity
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
O nas
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą spedycyjną, istniejącą na rynku od 2004 r. i zatrudniającą przeszło 60 pracowników. Zajmujemy się kompleksową organizacją transportów krajowych i międzynarodowych w ruchu drogowym oraz morskim. W codziennej pracy dążymy do najwyższej jakości usług oraz satysfakcji naszych partnerów biznesowych ze współpracy. Główna siedziby firmy mieści się w Gliwicach, gdzie aktualnie poszukujemy osoby do działu
księgowo-administracyjnego. Nasze oddziały znajdują się również w Cieszynie, we Wrocławiu oraz w Gdyni.
Jeśli szukasz swojej pierwszej pracy w księgowości i jesteś gotowy/a do nauki – aplikuj śmiało!
Dla nas liczy się Twoje podejście, a nie doświadczenie.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez verocargo Sp. z o.o. z siedzibą w: Kazimierza Wielkiego 4, 44-100 Gliwice (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: cv@verocargo.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
