GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83957040

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, łódzkie, Łowicz

Ważne do:
2025-06-08

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Rozette - wiodący polski producent i importer opakowań ozdobnych - zatrudni pracownika biurowego do obsługi klienta B2B. Jeśli szukasz stałej, długotrwałej współpracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, a do tego masz już doświadczenie w opiece nad klientem B2B, jesteś otwarta/y i zaangażowana/y, to zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów B2B (hurtownie, sklepy, sieci handlowe)
- Przyjmowanie zamówień telefonicznych, mailowych i poprzez platformę B2B
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami
- Przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych
- Uczestnictwo w targach sprzedażowych u naszych dystrybutorów (2 razy w roku wiosenna i jesienne edycje)
- Uzupełnianie dokumentacji, bieżące zadania administracyjne, tworzenie zestawień sprzedaży i raportów
- Wsparcie działań marketingowych
- Obsługa prostych zapytań i reklamacji
- Współpraca z działem magazynowym
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta B2B
- Biegłość w pracy z systemami biurowymi (Excel, e-mail, platformy B2B)
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy zespołowej
- Gotowość do wyjazdów służbowych na targi
- Znajomość podstawowych zasad sprzedaży
Zdolność analitycznego myślenia
- Łatwość budowania relacji z klientami
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność obsługi Subiekt GT
- Znajomość systemów CRM
Chciał(a)byś wziąć udział w rekrutacji? Zapraszamy do przesyłania CV - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7d49d9d923bb46bfbd11c0eff03eb855.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów B2B (hurtownie, sklepy, sieci handlowe)
- Przyjmowanie zamówień telefonicznych, mailowych i poprzez platformę B2B
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami
- Przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych
- Uczestnictwo w targach sprzedażowych u naszych dystrybutorów (2 razy w roku wiosenna i jesienne edycje)
- Uzupełnianie dokumentacji, bieżące zadania administracyjne, tworzenie zestawień sprzedaży i raportów
- Wsparcie działań marketingowych
- Obsługa prostych zapytań i reklamacji
- Współpraca z działem magazynowym
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta B2B
- Biegłość w pracy z systemami biurowymi (Excel, e-mail, platformy B2B)
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy zespołowej
- Gotowość do wyjazdów służbowych na targi
- Znajomość podstawowych zasad sprzedaży
Zdolność analitycznego myślenia
- Łatwość budowania relacji z klientami
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność obsługi Subiekt GT
- Znajomość systemów CRM
Chciał(a)byś wziąć udział w rekrutacji? Zapraszamy do przesyłania CV - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7d49d9d923bb46bfbd11c0eff03eb855.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.