GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Referent / Referentka
Miejsce pracy: WrocławTwój zakres obowiązków
Szukamy osoby do wsparcia w realizacji zadań administracyjnych, w zakresie:
1. Obsługi danych/ umów z zakresem:
> obsługa umów na użytkowanie pojazdów (poprawność , kompletność)
> rozliczanie umów na korzystanie z pojazdów, raportowanie dokonanych rozliczeń
> kontakt telefoniczny oraz mailowy z użytkownikami pojazdów, służbami płacowymi i innymi
> wprowadzania danych o pojazdach do systemu dziedzinowego
> ewidencjonowanie wykroczeń drogowych użytkowników
> zakładanie i zamykanie zleceń samochodowych
> obsługa zleceń cesji umów najmu pojazdów,
lub
2.Rozliczenia zdarzeń gospodarczych, z zakresem:
> sprawdzanie poprawności faktur kosztowych oraz ich opisywanie,
> kontrola rozliczeń oraz właściwe dekretowanie kosztów,
> przekazywanie danych do refakturowania kosztów w przypadku podnajmów,
> wystawianie obciążeń / not obciążeniowych na podstawie otrzymanych danych.
Zadania dopasowujemy do predyspozycji oraz preferencji osoby zatrudnianej.
Aplikując na stanowisko bardzo prosimy określić wstępne preferencje, który zakres zadań wydaje się dla Kandydata bardzie atrakcyjny/preferowany wraz z krótkim uzasadnieniem.
Nasze wymagania
Jeżeli jesteś, optymistyczną, pogodną, otwartą na otoczenie osobą, a przy tym :
-posiadasz znajomość pakietu Office, zwłaszcza programu Excel oraz
-jesteś sumienna/-y w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
-nastawiona/-y na realizację zadań,
-komunikatywna/-y ,
-lubisz pracować zarówno z ludźmi jak i dokumentami ,
-posiadasz chęć nauki oraz dążenie do samodzielności,
-masz co najmniej średnie wykształcenie,
-szukasz stabilnej, głównie stacjonarnej pracy we Wrocławiu, w dłuższym okresie czasu,
-chcesz pracować w firmie która szanuje prywatny czas swoich pracowników i nie
angażuje pracą/telefonami po godzinach,
- szukasz firmy, która docenia zaangażowanie Pracowników i adekwatnie do niego,
nagradza (kwartalnie oraz rocznie),
to jesteś osobą której aktualnie szukamy do naszego Zespołu.
Dużym atutem będzie doświadczenie w pracy z klientem (np. w obsłudze contact center).
Mile widziane posiadanie prawa jazdy kat. B.
To oferujemy
Bardzo dbamy o atmosferę w pracy, to dla nas bardzo ważny element życia. U nas szefowie nie dzwonią do pracowników wieczorami ani w dni wolne.
Pracujemy intensywnie od 8 do 16 a potem realizujemy własne pasje i zainteresowania pozazawodowe.
Zapewnimy także:
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej dogodnej dla kandydata formy,
-elastyczny dobór zadań uwzględniający możliwości i preferencje Kandydata,
-zawsze terminowe wypłaty wynagrodzeń,
-zdobycie doświadczenia w administracji biurowej ,obsłudze umów lub faktur,
-twórcze, rozwijające zadania w dynamicznym podmiocie,
-pracę w zróżnicowanym, tolerancyjnym zespole, w miłej atmosferze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią ogłoszenia i oferowanymi warunkami pracy (stacjonarna praca w biurze we Wrocławiu..)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- kawa / herbata
O nas
Jesteśmy podmiotem o profilu usługowym. Zajmujemy się pozyskiwaniem oraz organizacją procesów związanych z użytkowaniem pojazdów przez naszych klientów. Standardem pracy u nas jest ciągły rozwój i mnogość wyzwań. W naszym zespole pracują zarówno osoby z doświadczeniem, jak i absolwenci stawiający pierwsze kroki na rynku pracy. Liczy się dla nas nie tylko wiedza kandydata ale także chęć jej poszerzania oraz zaangażowanie w proces ulepszania naszego działania. Cenimy i lubimy barwne indywidualności. Jesteśmy pozbawieni uprzedzeń i bardzo tolerancyjni.
„Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Optima Fleet Management Sp.z o.o., z siedzibą ul. Borowska 272,50-558 Wrocław (dalej OFM).Przysługuje Pani/Panu prawo do :
•dostępu do Pani/Pana danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
•sprostowania Pani/Pana nieprawidłowych danych osobowych;
•żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym).
W tym celu prosimy o kontakt z nami:
E-mail: bok@optima-fleet.pl;
z Inspektorem Danych Osobowych: lukasz.onysyk@auraco.pl,
listownie na adres : Optima Fleet Management Sp.z o.o. ,ul. Borowska 272, 50-558 Wrocław .
„Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Optima Fleet Management Sp.z o.o., z siedzibą ul. Borowska 272, 50-558 Wrocław (dalej OFM).
W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawą przetwarzania przez OFM Pani/Pana danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na potrzeby zawarcia ewentualnej umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. b), art. 6 ust. 1 lit. c), art. 6 ust. 1 lit. f) ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO w zw. z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Prawnie uzasadniony interes administratora danych wyrażony w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, polega na zabezpieczeniu OFM przed ewentualnymi zarzutami wynikającymi z roszczeń związanymi z procesem rekrutacji. W przypadku zamieszczenia przez Panią/Pana klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych na wzięcie udziału w procesie prowadzonej rekrutacji, podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie również zgoda - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. W dowolnym momencie ma Pani/Pan prawo cofnąć wyrażoną zgodę, nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Gdzie będą przetwarzane Pani/Pana dane osobowe?
OFM będzie przekazywać Pani/Pana dane osobowe innym odbiorcom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w imieniu i na rzecz OFM. Podmioty którym powierzono przetwarzanie Pani/Pana danych osobowyc
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
