GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Księgowy / Księgowa w biurze rachunkowym
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
- Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi.
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych.
- Wykonywanie czynności związanych z zamykaniem okresów sprawozdawczych, tj. uzgadnianie kont, rozrachunków, potwierdzenia sald.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych w tym sprawozdań skonsolidowanych, raportów, analiz i zestawień.
- Kontakt z instytucjami zewnętrznymi.
Nasze wymagania
- Wykształcenie min. wyższe, preferowane kierunki finansowo-ekonomiczne.
- Min. 3-letnie doświadczenie w dziale księgowym na wyżej wymienionym stanowisku (nie dotyczy osób na praktykę lub staż).
- Biegła znajomość oraz umiejętność zastosowania w praktyce zagadnień ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych.
- Doświadczenie w stosowaniu przepisów podatkowych w zakresie PIT, CIT i VAT w zakresie dekretacji zapisów księgowych.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel.
- Sumienność, skrupulatność, umiejętność organizacji pracy własnej.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Znajomość programu Optima
- Biegła znajomość języka polskiego.
Mile widziane
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży hotelarskiej / gastronomicznej lub o podobnym charakterze wraz z branżami towarzyszącymi takich jak beauty/spa
Poszukujemy również osób z znajomością Optima XL, oraz na staż, praktyki.
To oferujemy
- Pozytywną atmosferę współpracy w zespole podchodzącym z dużą pasją do swojej pracy.
- Swobodę w działaniu z nastawieniem na rezultat i cel, dającą możliwość własnego zorganizowania sposobu pracy (wiemy że każdy ma swój styl pracy, liczą się rezultaty a nie sposób ich osiągania).
- Pracę z wysoko wykwalifikowanymi ekspertami z branży finansowej i doradczej.
- Komplet narzędzi do pracy, wyposażone stanowisko pracy.
- Przejrzysty system wynagrodzeń wraz z dodatkowymi benefitami.
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji w ramach współpracy z zespołem w grupach roboczych oraz szkoleń zawodowych
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie dla różnego rodzaju kontrahentów/branż.
- Możliwość uzyskiwania wiedzy w zakresie finansowo-doradczym wspierającej procesy decyzyjne w biznesie i rachunkowości zarządczej.
O nas
Biuro rachunkowe, doradztwo, wsparcie biznesu - Firma działająca w ramach Konsorcjum Biur Rachunkowych,
KBR, to firmy prowadzone przez partnerów biznesowych Alicję Mędrek-Bukowską oraz Sławomira Zamorskiego, wspierane przez partnerów prawnych, doradców podatkowych oraz kancelarii biegłych rewidentów, oferuje usługi dla firm w zakresie:
👉 biura rachunkowego
👉 zarządzania finansami
👉 doradztwa biznesowego, podatkowego oraz prawnego
👉 prowadzenia audytów i controlingu
👉 doradztwa energetycznego
👉 doradztwa i obsługi akcyzowej w zakresie branży paliwowej i smarowej
Obsługujemy ponad 80 firm z tendencją wzrostową z następujących branż:
👉 usługowa w obszarze różnego rodzaju usług;
👉 handel detaliczny i hurtowy;
👉 gospodarki odpadami;
👉 detaliczna (retail) - odzież, części i akcesoria motocyklowe oraz atv/utv;
👉 produkcyjna - odzież, meble, wyposażenie automotive;
👉 kosmetyczna, beauty, spa;
👉 deweloperska i budowlana;
👉 hotelarska i gastronomiczna;
👉 Fundacje, fundacje rodzinne, stowarzyszenia oraz federacje w tym sportowe;
W związku z dynamicznym rozwojem oraz pozyskiwaniem nowych kontrahentów poszukujemy pracowników którzy chcą rozwijać swoje umiejętności oraz związać się z firmą na dłuższy okres.
W krótkiej perspektywie budowane będzie na bazie posiadanych zasobów ludzkich, Centrum Obsługi Rachunkowo-Biznesowej dla międzynarodowego Holdingu hotelowego.
Oferujemy pracę w Krakowie, w nowym i zgranym zespole, szkolenia zewnętrzne oraz wewnętrzne w ramach przekazywania wiedzy praktycznej od Partnerów posiadających kilkudziesięcioletnie doświadczenie praktyczne.
Alicja - praktyk finansista, kontroler finansowy z doświadczeniem w branży min. deweloperskiej, detalicznej, produkcyjnej oraz badawczo-rozwojowej z dyplomem MDP / ACCA.
Sławek - praktyk w zakresie zarządzania biznesem, podatkami i rachunkowością, z doświadczeniem w branży Energetycznej, współpracy lobbingowej z dyplomem BBA oraz studiami podyplomowymi UE. W Konsorcjum nadzoruje prace zespołu rachunkowego i chętnie dzieli się swoją wiedzą.
Jeśli widzisz swoją osobę w naszym zespole i chcesz uzyskiwać nowe doświadczenia w szybko rozwijających się firmach, czekamy na Twoją Aplikację.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez SŁAWOMIR ZAMORSKI KONSULTING I ZARZĄDZANIE z siedzibą w: Bociana 22a/L-21 E, 31-231 Kraków (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@kiz-sz.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
