GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Regionalny Koordynator Sprzedaży
Miejsce pracy: WrocławTwój zakres obowiązków
- współodpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego na powierzonym terenie (województwo dolnośląskie)
- podejmowanie działań zmierzających do rozwoju firmy
- monitoring i badanie rynku, w tym możliwości sprzedażowych
- wspieranie zespołu w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji ze środowiskiem medycznym
- prowadzenie działań rekrutacyjnych i onboardingowych
- udział w organizowaniu lokalnych akcji
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy na powierzonym terenie
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w obszarze sprzedaży - minimum 2 lata (mile widziane doświadczenie w branży medycznej)
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność budowania pozytywnych relacji
- umiejętność planowania, organizacji i zarządzania czasem
- czynne prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu
- otwartość oraz umiejętność słuchania innych
- wysoka kultura osobista
- mile widziane doświadczenie w rekrutacji i wdrażaniu nowych pracowników do zespołu
To oferujemy
- najlepszy system premiowy w branży
- bezpieczeństwo i stabilizację zatrudnienia (umowa o pracę, praca w rodzinnej firmie z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży)
- ciągły rozwój – udział w szkoleniach, webinariach; wsparcie trenerów wewnętrznych; platforma szkoleniowa, blog branżowy
- korzystanie z bogatego pakietu benefitów, Karty Multisport, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowania do urlopu, dofinansowania do opieki nad dziećmi, bonów świątecznych)
- udział w realizacji naszej misji, jaką jest pomoc osobom niedosłyszącym: Pomagamy słyszeć lepiej!
- świetną atmosferę, którą tworzą ludzie pełni pasji
- stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku, w weekendy wszyscy odpoczywamy!
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- komputer do użytku prywatnego
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Audiofon
Historia firmy AUDIOFON sięga 1991 roku, gdy małżeństwo lekarzy laryngologów z Wrocławia rozpoczęło swoją działalność związaną z badaniami słuchu i doborem aparatów słuchowych.
Lata rozwoju, z poszerzaniem zakresu usług i portfolio oferowanych produktów sprawiły, że dziś Audiofon dba o słuch tysięcy ludzi w całej Polsce!
Nasz sukces tkwi w wyjątkowym podejściu, zarówno do naszych Pacjentów, jak i naszych Pracowników. Stawiamy na dobre relacje, a naszą pracę charakteryzuje pasja i zaangażowanie. Tylko z takim nastawieniem możemy wspólnymi siłami zmieniać życie osób niedosłyszących na lepsze.
Z naszymi Pracownikami wiążemy się na lata, doceniamy ich pracę i aktywnie wspieramy ich rozwój. Nasza praca ma sens i właśnie to motywuje nas do działania, bo… Pomaganie jest w nas :-)
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
