GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Business Development Manager
Miejsce pracy: GdańskTwój zakres obowiązków
- Zarządzanie linią biznesową technicznego FM od strony handlowej – współtworzenie oraz realizacja strategii sprzedaży.
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z dotychczasowymi klientami B2B na rynku technicznego FM w Polsce.
- Prowadzenie pełnego cyklu sprzedażowego: przygotowanie oraz prezentacja oferty handlowej, negocjacja warunków, zamknięcie sprzedaży.
- Analizowanie rynku pod kątem potencjału, konkurencji i nowych szans biznesowych, a także potrzeb klientów.
- Ścisła współpraca z Działem Operacyjnym, monitorowanie postępu prac związanych z wdrażaniem kontraktów, reagowanie na uwagi klientów.
- Rozwój długofalowej relacji biznesowej z klientami poprzez regularne spotkania, budowanie pozycji eksperta, zbieranie potrzeb klientów.
- Realizacja ustalonych celów sprzedażowych.
- Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych.
Nasze wymagania
- Minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży usług/produktów, z czego co najmniej 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług technicznych na rynku technicznego Facility Management. Szczególnie mile widziane doświadczenie w branży retail.
- Poparte sukcesami doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów B2B.
- Doświadczenie w zbieraniu potrzeb klientów oraz kreowaniu oferty firmy odpowiadającej na ich potrzeby.
- Umiejętność przygotowywania oraz analizy budżetów projektów.
- Umiejętność budowania efektywnej relacji biznesowej.
- Bardzo dobra umiejętność prowadzenia prezentacji i spotkań biznesowych.
- Chęć pracy przy tworzeniu nowych rozwiązań i strategii dla potencjalnych i obecnych klientów.
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową.
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane
- Praktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania budynków oraz instalacji elektrycznych, HVAC, p.poż, itp.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie, będącej liderem na rynku technicznego i technologicznego Facility Management.
- Praca w modelu hybrydowym w Gdańsku (Wrzeszcz).
- Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, prywatne ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy do nauki języków obcych.
- Ponadto w Sescom stawiamy na samodzielność i odpowiedzialność, ale też współpracę między naszymi działami.
- Oferujemy swobodną atmosferę pracy i doceniamy otwartą komunikację.
- Myślimy strategicznie, działamy zadaniowo.
- Nie boimy się budować od podstaw.
- Czerpiemy przyjemność ze współpracy – ludzie są naszym najważniejszym kapitałem.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- Dofinansowanie karty Multisport
Sescom S.A.
Sescom to grupa spółek działających w obszarze usług Facility Management dla klientów działających w segmencie sprzedaży detalicznej na różnych rynkach europejskich. Głównym celem spółki jest utrzymanie infrastruktury technicznej obiektów klientów w jak najlepszej kondycji. W najbliższych latach Sescom swój dynamiczny rozwój koncentruje na rynkach Europy Zachodniej ze szczególnym uwzględnieniem procesów fuzji i przejęć oraz integracji innych przedsiębiorstw działających w obszarze technicznego utrzymania obiektów.
Aktualnie szukamy osoby na stanowisko Business Development Managera (obszar Polski), który przejmie odpowiedzialność za pozyskiwanie nowych klientów oraz wzmacnianie relacji z obecnymi.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE przyjmuję do wiadomości że: 1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: SESCOM S.A., ul. Grunwaldzka 82, 80-244 Gdańsk, email: info@sescom.eu. 2. Inspektorem ochrony danych jest Wojciech Piasecki, email: w.piasecki@informacjebezpieczne.pl.3. Celem przetwarzania moich danych osobowych jest przeprowadzenie i rozstrzygnięcie procesu rekrutacji, zaś podstawą prawną przetwarzania jest Ustawa z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz, w przypadku dobrowolnego podania innych danych, niż wynikające z przepisów prawa, moja zgoda. Podanie danych osobowych wynikających z przepisu prawa jest obowiązkowe - niepodanie tych danych spowoduje brak udziału w procesie rekrutacji. 4. Moje dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające moje dane w ramach świadczenia usług dla administratora. Nie przewiduje się przekazywania moich danych do państw trzecich (państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) czy instytucji międzynarodowych. Decyzje dotyczące realizacja zadań pracodawcy nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 5. Moje dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia rozstrzygnięcia procesu rekrutacji do celów rekrutacyjnych oraz przez 10 lat, w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 442(1), w związku z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 6. Jako kandydat do pracy mam prawo: żądania dostępu do moich danych osobowych, uzyskania ich kopii, sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody, mam prawo do: usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, a także do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie się ze zgody mogę złożyć w formie analogicznej do tej, w jakiej została złożona zgoda na przetwarzanie danych. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych innych niż wynikające z przepisów prawa. 8. Administrator nie przewiduje przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
