GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83722686

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, podlaskie, Żółtki (pow. białostocki)

Ważne do:
2025-06-01

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Kierownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Żółtki (pow. białostocki)Twój zakres obowiązków
- Planowanie, organizowanie i zarządzanie pracą Biura Obsługi Klienta.
- Zarządzanie obszarem zamówień oraz procesem reklamacji Klientów.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów za pośrednictwem różnych narzedzi tj np. Mail, chat, infolinia,
- Monitorowanie oraz zaangażowanie w oceny oraz opinię Klientów
- Optymalizacja działań zespołu, wprowadzenie wskaźników monitorujących pracę zespołu oraz odpowiedzialność za wyniki pracy
- Ciągłe poszukiwanie, opracowywanie i wdrażanie ulepszeń w zakresie obsługi klienta, również tych związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii (m.in. Chatbot, AI)
- Optymalizacja i usprawnienie procesów oraz podnoszenie efektywności pracy działu
- Rozliczanie z powierzonych zadań członków zespołu, motywowanie podległego zespołu i koordynacja jego pracy.
- Wprowadzenie wskaźników monitorujących pracę podległego działu
- Wdrożenie i usystematyzowanie norm związanych z obsługą Klienta
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy (m. in. logistyka, marketing, dział handlowy) w celu wypracowania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów.
- Raportowanie wyników oraz analiza wskaźników wydajności biura obsługi klienta
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
Nasze wymagania
- 2 lata doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi klienta, preferowana branża e-commerce
- Min. 2 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doskonałe zdolności komunikacyjne
- Zorientowanie na klienta oraz znajomość standardów obsługi klienta
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz szybka adaptacja do zmian
- Umiejętność organizacji pracy własnej, planowania zadań zespołu w oparciu o priorytety
- Znajomość nowoczesnych narzędzi wspomagających obsługę klienta mile widzialna
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
To oferujemy
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności Kandydata
- Zatrudnienie na podstawie preferowanej przez Kandydata formy umowy (umowa o pracę, B2B, umowa-zlecenie)
- Zniżki na zakupy naszych produktów
- Karta MultiSport
- Praca w dynamicznie rozwijającym się zespole, pełnym energii i pasji do wspólnego osiągania celów
- Praca od poniedziałku do piątku w godz.8:00-16:00
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
WINGS sp. z o.o.
WINGS Sp. z o.o. jest oficjalnym dystrybutorem jednej z najpopularniejszych marek podróżnych w Europie – WINGS. To nie tylko firma produkująca walizki, ale przede wszystkim pasja do doskonałego projektowania i innowacyjnych rozwiązań w podróży. Nasze produkty powstają z myślą o funkcjonalności, stylu oraz trwałości, które zapewniają komfort i bezpieczeństwo na każdym etapie podróży. Współpracujemy z prestiżowymi partnerami, którzy podzielają nasze wartości i wizję. Wśród nich znajdują się tak cenione marki, jak Paprocki & Brzozowski, McDonald’s, Forbes, Tymbark, KIA oraz Jagiellonia Białystok.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz.1000 z późn.zm)Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.