Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA

WINGS sp. z o.o.
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83722686
Branza
Branża:
Finanse/Ekonomia
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, podlaskie, Żółtki (pow. białostocki)
Zegar
Ważne do:
2025-06-01
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Kierownik biura obsługi klienta

Miejsce pracy: Żółtki (pow. białostocki)

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, organizowanie i zarządzanie pracą Biura Obsługi Klienta.
  • Zarządzanie obszarem zamówień oraz procesem reklamacji Klientów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów za pośrednictwem różnych narzedzi tj np. Mail, chat, infolinia,
  • Monitorowanie oraz zaangażowanie w oceny oraz opinię Klientów
  • Optymalizacja działań zespołu, wprowadzenie wskaźników monitorujących pracę zespołu oraz odpowiedzialność za wyniki pracy
  • Ciągłe poszukiwanie, opracowywanie i wdrażanie ulepszeń w zakresie obsługi klienta, również tych związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii (m.in. Chatbot, AI)
  • Optymalizacja i usprawnienie procesów oraz podnoszenie efektywności pracy działu
  • Rozliczanie z powierzonych zadań członków zespołu, motywowanie podległego zespołu i koordynacja jego pracy.
  • Wprowadzenie wskaźników monitorujących pracę podległego działu
  • Wdrożenie i usystematyzowanie norm związanych z obsługą Klienta
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy (m. in. logistyka, marketing, dział handlowy) w celu wypracowania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów.
  • Raportowanie wyników oraz analiza wskaźników wydajności biura obsługi klienta
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

Nasze wymagania

  • 2 lata doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi klienta, preferowana branża e-commerce
  • Min. 2 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne
  • Zorientowanie na klienta oraz znajomość standardów obsługi klienta
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz szybka adaptacja do zmian
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, planowania zadań zespołu w oparciu o priorytety
  • Znajomość nowoczesnych narzędzi wspomagających obsługę klienta mile widzialna
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera

To oferujemy

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności Kandydata
  • Zatrudnienie na podstawie preferowanej przez Kandydata formy umowy (umowa o pracę, B2B, umowa-zlecenie)
  • Zniżki na zakupy naszych produktów
  • Karta MultiSport
  • Praca w dynamicznie rozwijającym się zespole, pełnym energii i pasji do wspólnego osiągania celów
  • Praca od poniedziałku do piątku w godz.8:00-16:00

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne

WINGS sp. z o.o.

WINGS Sp. z o.o. jest oficjalnym dystrybutorem jednej z najpopularniejszych marek podróżnych w Europie – WINGS. To nie tylko firma produkująca walizki, ale przede wszystkim pasja do doskonałego projektowania i innowacyjnych rozwiązań w podróży. Nasze produkty powstają z myślą o funkcjonalności, stylu oraz trwałości, które zapewniają komfort i bezpieczeństwo na każdym etapie podróży. Współpracujemy z prestiżowymi partnerami, którzy podzielają nasze wartości i wizję. Wśród nich znajdują się tak cenione marki, jak Paprocki & Brzozowski, McDonald’s, Forbes, Tymbark, KIA oraz Jagiellonia Białystok.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz.1000 z późn.zm)

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Ostrzeżenie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, podlaskie, Żółtki (pow. białostocki)
Następna
Zobacz na mapie
(otwiera nowe okno)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA
MOTO BUDREX sp. z o.o.
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry