GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83654036

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Sosnowiec

Ważne do:
2025-05-30

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Szukam ambitnych osób ze Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za planowanie produkcji, zakupów i prace księgowe. Sosnowiec ⏰ 8:00-16:00
Możliwość pracy we włoskiej firmie, która zajmuję się produkcją izolacją akustyczną.
Miejsce pracy: Sosnowiec – Inwestycyjna
Osoba na tym stanowisku:
Zostanie przeszkolona w zarządzaniu dostawcami, wysyłaniu zamówień, kontaktowaniu się z dostawcami, weryfikowaniu stanów magazynowych surowców, weryfikowaniu potrzeb surowcowych - księgowość, wystawianiu faktur sprzedażowych, sprawdzaniu faktur dostawców (jeśli są poprawne cenowo i ilościowo), zarządzaniu rozliczeniami bankowymi, weryfikacja przeterminowanych faktur od klientów i dostawców.
Do pracy na tym stanowisku wymagane jest:
Doświadczenie na przynajmniej jednym ze stanowisk: księgowa, zakupy, logistyka lub administracja (przynajmniej jedno z czterech)
Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
Mile widziana znajomość języka włoskiego
Otrzymasz:
Wynagrodzenie zależne od doświadczenia
Pracę w systemie jednozmianowym 8-16 od poniedziałku do piątku
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość rozwoju w kierunku nowego zawodu
SZYBKI I PRZEJRZYSTY PROCES REKRUTACJI:
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
1. Telefonu od Kingi z działu HR(kontakt do 72h od przesłania CV), która przeprowadzi z tobą wstępną rozmowę.
2.Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę z działem HR, czeka Cię spotkanie z naszym klientem bezpośrednio w firmie - rozmowa techniczna
3.No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Możliwość pracy we włoskiej firmie, która zajmuję się produkcją izolacją akustyczną.
Miejsce pracy: Sosnowiec – Inwestycyjna
Osoba na tym stanowisku:
Zostanie przeszkolona w zarządzaniu dostawcami, wysyłaniu zamówień, kontaktowaniu się z dostawcami, weryfikowaniu stanów magazynowych surowców, weryfikowaniu potrzeb surowcowych - księgowość, wystawianiu faktur sprzedażowych, sprawdzaniu faktur dostawców (jeśli są poprawne cenowo i ilościowo), zarządzaniu rozliczeniami bankowymi, weryfikacja przeterminowanych faktur od klientów i dostawców.
Do pracy na tym stanowisku wymagane jest:
Doświadczenie na przynajmniej jednym ze stanowisk: księgowa, zakupy, logistyka lub administracja (przynajmniej jedno z czterech)
Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
Mile widziana znajomość języka włoskiego
Otrzymasz:
Wynagrodzenie zależne od doświadczenia
Pracę w systemie jednozmianowym 8-16 od poniedziałku do piątku
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość rozwoju w kierunku nowego zawodu
SZYBKI I PRZEJRZYSTY PROCES REKRUTACJI:
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
1. Telefonu od Kingi z działu HR(kontakt do 72h od przesłania CV), która przeprowadzi z tobą wstępną rozmowę.
2.Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę z działem HR, czeka Cię spotkanie z naszym klientem bezpośrednio w firmie - rozmowa techniczna
3.No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.