
STARSZY REFERENT DS. KOORDYNACJI PROJEKTÓW I PRZEDSIĘWZIĘĆ W WYDZIALE WSPIERANIA EDUKACJI; WOA.210.28.2025
Kuratorium Oświaty w Poznaniu
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83621810

Branża:
Administracja Państwowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Poznań

Ważne do:
2025-05-26

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
- Zadanie 1:
- Koordynacja projektów i przedsięwzięć prowadzonych przez ministra właściwego ds. oświaty i wychowania i inne podmioty, w szczególności w zakresie technologii informacyjnej, profilaktyki, Sieci Szkół Promujących Zdrowie, edukacji artystycznej, obywatelskiej, patriotycznej, prawnej, zdalnej.
- Zadanie 2:
- Prowadzenie Regionalnego Punktu Informacyjnego Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji oraz inicjowanie, wdrażanie edukacyjnych projektów krajowych, międzynarodowych, w tym wizyt studyjnych.
- Zadanie 3:
- Inicjowanie oraz realizacja działań w zakresie polityki informacyjnej i wizerunkowej Kuratorium, w tym prowadzenie i upowszechnianie w serwisach społecznościowych informacji związanych z działaniami Kuratora i Kuratorium.
- Zadanie 4:
- Wykonywanie zadań w zakresie przygotowywania i udzielania informacji do mediów.
- Zadanie 5:
- Pozyskiwanie i opracowanie informacji dotyczących wydarzeń oświatowych oraz przedsięwzięć edukacyjnych realizowanych przez szkoły i placówki województwa (współpraca z wydziałami oraz delegaturami Kuratorium);
- Zadanie 6:
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie promocji wspólnych przedsięwzięć i działań Kuratora a także ich organizacja (np. warsztaty, projekty, konferencje, webinaria).
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
wymagania dodatkowe :
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej w zakresie realizacji zadań oświatowych oraz organizacji służby cywilnej i obowiązków pracowników służby cywilnej
- Znajomość prawa oświatowego i administracyjnego
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność prowadzenia polityki informacyjnej Urzędu
- Umiejętność pracy z narzędziami informatycznymi
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe :
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
- Kreatywność
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Stanowisko: starszy referent
Do spraw: koordynacji projektów i przedsięwzięć
Komórka organizacyjna: w Wydziale Wspierania Edukacji; WOA.210.28.2025
Warunki pracy:
Dokumenty niezbędne
Dokumenty dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wzory oświadczeń:
Do spraw: koordynacji projektów i przedsięwzięć
Komórka organizacyjna: w Wydziale Wspierania Edukacji; WOA.210.28.2025
Warunki pracy:
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- Zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- Stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku biurowego
- Budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Dokumenty niezbędne
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Umożliwiamy składanie dokumentów również w formie elektronicznej:
- dokumenty można składać za pośrednictwem platformy ePUAP
- link do strony: https://epuap.gov.pl/wps/portal
/>adres skrzynki ePUAP Kuratorium Oświaty w Poznaniu: /ko_poznan/SkrytkaESP
- Dołączone oświadczenia oraz kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisz elektronicznie (podpis
zaufany lub podpis kwalifikowany) - Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością
- Oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej,
możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty te
podlegają komisyjnemu zniszczeniu - Oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej,
zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata
Wzory oświadczeń:
- Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Kontakt:
Dokumenty należy złożyć do:
2025-05-26
Miejsce składania dokumentów:
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 - budynek B - Kancelaria
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
2025-05-26
Miejsce składania dokumentów:
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 - budynek B - Kancelaria
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane