GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Area Sales Manager
Miejsce pracy: WarszawaRekrutujemy dla
Dołącz do globalnej, stabilnej organizacji obecnej na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych. Pracuj w firmie, która posiada biura na całym świecie i oferuje możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku biznesowym. 🌍
Pracuj ramię w ramię z ekspertami, którzy podzielają Twoją ambicję, zmysł przedsiębiorcy i chęć osiągania najlepszych wyników. Jeśli czujesz, że sprzedaż i budowanie długotrwałych relacji B2B oraz współpraca z partnerami biznesowymi to Twoja naturalna domena, a Twoje sukcesy mówią same za siebie – jesteś dokładnie tą osobą, której szukamy! 🎯
Zadbaj o swój rozwój w strukturach międzynarodowej organizacji, zdobądź samodzielność w swoim regionie i wspólnie promuj markę premium, która stawia na jakość i innowacje. Prześlij CV i zacznij realizować sprzedaż wysokiej jakości produktu z branży wnętrzarskiej!
Twój zakres obowiązków
- Buduj długotrwałe, strategiczne relacje z partnerami biznesowymi w woj. mazowieckim, podlaskim i warmińsko-mazurskim, umacniając lojalność i osiągając wzrost obrotów
- Pełna opieka nad klientami w regionie, od pierwszego kontaktu po wdrożenie, gwarantująca im wsparcie i Twoją ekspertyzę na każdym etapie współpracy
- Negocjacje warunków zawieranych transakcji zgodnie z polityką firmy
- Realizacja planów sprzedażowych i ich adekwatne zwiększanie
- Prowadzenie szkoleń produktowych, które pomogą partnerom lepiej poznać i skutecznie promować produkty co przełoży się na sukces sprzedażowy
- Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w sklepie partnerskim, która przyciągnie uwagę klienta końcowego
- Zarządzanie CRM i raportowanie w systemie C4C, aby wszystko mieć pod kontrolą i reagować na szanse rynkowe
- Analiza rynku i konkurencji, a w tym koordynowanie działań marketingowych mających na celu budowanie wizerunku firmy
- Reprezentowanie firmy na targach, konferencjach branżowych dbając o markę produktu
Wymagania pracodawcy
- Masz min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B poparte sukcesami sprzedażowymi i/lub współpracy z partnerami biznesowymi
- Swobodnie posługujesz się technikami sprzedaży i negocjacji, umiejętnie dostosowując je do różnych sytuacji biznesowych
- Wyróżniasz się żyłką i zacięciem do sprzedaży oraz analitycznym myśleniem
- Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe i skutecznie zarządzać portfelem klientów
- Posiadasz wykształcenie wyższe oraz ukończone kursy sprzedażowe, które wykorzystujesz w praktyce
- Lubisz pracę w terenie i jesteś gotowy na częste podróże służbowe do partnerów biznesowych – wymagane jest prawo jazdy kat. B
- Cechuje Cię determinacja, odpowiedzialność oraz przedsiębiorczość, a rozwój osobisty i samodzielność jest dla Ciebie istotnym aspektem wyboru pracy
Mile widziane
- Wygrane konkursy/wyróżnienia dla najlepszych handlowców/przedstawicieli handlowych w organizacji lub potwierdzone ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe na tle zespołu
- Posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B2), co umożliwia Ci współpracę w międzynarodowym zespole - bądź jesteś otwarty na naukę języka, finansową przez pracodawcę
Pracodawca oferuje
- Partnerstwo biznesowe i strategiczne podejście: współpraca oparta na zaufaniu i samodzielności, umożliwiając Ci podejmowanie decyzji sprzedażowych z partnerami biznesowymi w swoim regionie
- Pełne wdrożenie w obowiązki zawodowe: poznasz kluczowe aspekty działalności firmy oraz dokładną specyfikę wysokiej jakości produktów, dzięki czemu zyskasz eksperckość w swoim obszarze
- Międzynarodowe środowisko biznesowe: pracuj ramię w ramię z zespołem ekspertów z całego świata – korzystaj z know-how globalnej organizacji i dziel się własnymi pomysłami, aby wspólnie budować silną pozycję marki.
- Inwestycje w Twój rozwój zawodowy: kursy, szkolenia zapewniające rozwój kompetencji, które są dostosowane pod Twój obszar działania
- Konkurencyjne wynagrodzenie wraz z atrakcyjnym system premiowy w ramach zatrudnienia na umowę o prace
- Dynamiczny, mobilny tryb pracy - samochód służbowy klasy premium do prywatnego użytku oraz tryb pracy w formie 4 dni pracy w terenie, 1 dzień zdalnie na pracę biurową
- Unikalną kulturę organizacyjną: jako część zespołu, będziesz współtworzyć kulturę pracy – pełną pasji, zaangażowania i innowacyjności.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- ryczałt na paliwo
- preferencyjne pożyczki
- dodatkowe świadczenia socjalne
- program rekomendacji pracowników
Grupa Progres
Progres Permanent Recruitment to ekspercka linia biznesowa Grupy Progres w dziedzinie rekrutacji stałych. Specjalizuje się w doborze specjalistów, menadżerów, kadry zarządzającej w sektorach takich jak: IT, Produkcja, Logistyka, Budownictwo, Finanse, Sprzedaż i SSC/BPO. Chcąc sprostać oczekiwaniom Klientów wdraża innowacyjne rozwiązania, dopasowane do aktualnych wyzwań rynku pracy. Wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia i metody pozyskiwania pracowników, a także dba o Candidate i Customer Experience oraz Employer Branding swoich Klientów.
NR AGENCJI: 5088
Jako administrator danych informujemy, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji obecnej lub przyszłej, jeśli wyraził Pan/ Pani na nią zgodę, a także w celach kontaktowych. Przetwarzanie danych następuje na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. (dalej: RODO) w zw. z przepisami podatkowymi, w tym w związku z Ustawą z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, a także na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. f) RODO. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych, kontakt do inspektora ochrony danych: adres korespondencyjny: al. Grunwaldzka 411, 80 309 Gdańsk, e-mail: iod@grupaprogres.pl. Dane przetwarzane dla celów rozliczeń będą przetwarzane przez okres 6 lat od zakończenia roku obrotowego, w którym rozwiązał się stosunek umowny, na podstawie którego dokonywana była rekrutacja. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo zgłoszenia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto każdy ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Kapitałową Grupa Progres, której jednostką dominującą jest Grupa Progres Sp. z.o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Grunwaldzka 411, 80-309 Gdańsk w której skład wchodzą także Progres Sp. z o.o., Progres HR Poland Sp. z o.o., Progres HR International Sp. z o.o., Progres Advanced Solutions Sp. z o.o., Progres Services Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
