Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

BTS sp. z o.o.
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83588001
Branza
Branża:
Administracja biurowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, śląskie, Dąbrowa Górnicza
Zegar
Ważne do:
2025-05-28
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

Twój zakres obowiązków

  • obsługa Zarządu Spółki w zakresie przedsięwzięć o charakterze organizacyjnym i prowadzonej dokumentacji,
  • organizacja współpracy Członków Zarządu z Radą Nadzorczą, Zgromadzeniem Wspólników, Nadzorem Właścicielskim Spółki,
  • obsługa posiedzeń Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, Zgromadzeń Wspólników,
  • opracowanie projektów aktów normatywnych Spółki, regulaminów i instrukcji oraz koordynowanie procesu wydawania aktów normatywnych,
  • prowadzenie raportów dotyczących Monitoringu Spółek Zależnych,
  • prowadzenie rekrutacji zgodnie z Polityką Rekrutacyjną,
  • współpraca z organizacjami związkowymi, w tym m.in.: tworzenie porozumień, regulaminów, protokołów po spotkaniach ze związkami zawodowymi,
  • przygotowanie projektów zmian do ZUZP, Regulaminów lub innych dokumentów wewnętrznych Spółki, w tym przeprowadzenie konsultacji ze Związkami Zawodowymi,
  • obsługa zadań zleconych przez JSW S.A. i JSW KOKS S.A.,
  • przygotowanie informacji, raportów, oświadczeń, zaświadczeń do JSW S.A, JSW KOKS S.A. i podmiotów zewnętrznych,
  • raportowanie danych jakościowych i ilościowych w zakresie zrównoważonego rozwoju Grupy JSW w ramach Raportu Zintegrowanego,
  • wykonywanie zadań (obowiązków) wynikających z RODO, w tym m.in.: realizowanie zadań zapewniających zgodność przetwarzania danych osobowych w Grupie JSW z przepisami, nadzorowanie procesów przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji (np. ewidencja osób upoważnionych, rejestr czynności), przygotowywanie projektów umów powierzenia danych osobowych, procedur, formularzy, analiz i klauzul, prowadzenie szkoleń, kontroli wewnętrznych oraz audytów, udział w procesach oceny skutków dla ochrony danych osobowych, rekomendowanie działań naprawczych oraz optymalnych rozwiązań,
  • wykonywanie zadań wynikających z Polityki Compliance GK JSW w tym m.in.: przeprowadzanie szkoleń, raportowanie, weryfikacja zgodności dokumentacji wewnętrznej Spółki z Polityką Compliance, wprowadzenie regulacji celem zaimplementowania przepisów tak aby były zgodne z Polityką Compliance,
  • pełna obsługa kadrowa pracowników,
  • prowadzenie, tworzenie oraz kompletowanie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy
  • oraz innymi formami zatrudnienia,
  • ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy oraz nieobecności,
  • przygotowanie raportów i analiz z zakresu kadr oraz funduszu płac niezbędnych do sporządzania informacji,
  • i sprawozdań na potrzeby GK JSW.

Nasze wymagania

  • DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
  • 3 lata na stanowisku samodzielnym w zakładzie zatrudniającym powyżej 200 pracowników,
  • praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących kodeksu spółek handlowych, ochrony danych osobowych oraz ustawy o związkach zawodowych,
  • praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia, tworzenia, kompletowania dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, rozliczania i prowadzenia ewidencji czasu pracy pracowników,
  • odbyte szkolenie np. dla Inspektorów Ochrony Danych, lub Administratorów Bezpieczeństwa Informacji lub ukończone kierunkowe studia podyplomowe lub uzyskane certyfikaty i dyplomy (zapewniające uzyskanie kompleksowych umiejętności i wiedzy z ochrony danych osobowych).
  • KWALIFIKACJE: bardzo dobra znajomość obsługi Pakietu Office 365 (Word, Excel, Power Point, Outlook) i PŁATNIK oraz mile widziana znajomość programu SZYK 2.
  • UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE:
  • umiejętność samodzielnego identyfikowania problemów i proponowania rozwiązań,
  • zdolność analitycznego myślenia, w tym umiejętność zbierania i przetwarzania dużych ilości danych z różnych źródeł,
  • zdolność do weryfikacji poprawności, kompletności i spójności danych,
  • umiejętność przygotowywania raportów i wizualizacji danych w sposób czytelny i zgodny z wymogami formalnymi,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • skrupulatność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
  • Pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dofinansowanie do biletu miesięcznego na przewozy pracownicze

O nas

BTS Sp. z o.o. rozpoczął swoją działalność 01.06.2000 roku. Uprzednio funkcjonował jako dział transportu

i sprzętu w strukturach Zakładów Koksowniczych „Przyjaźń". Usługi wykonywane dla Koksowni, która obecnie jest 100% udziałowcem Spółki BTS, stanowiły 100% wszystkich usług, jakie wykonywaliśmy.

Działalności Spółki koncentruje się na świadczeniu usług transportowo–sprzętowych, gospodarczo-porządkowych, sprzedaży materiałów i towarów, świadczeniu usługi żywienia zbiorowego i cateringu oraz usług w warsztacie samochodowym.

Składając ofertę pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w BTS Sp. z o.o. wpisana do KRS pod nr 0000049437 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem Państwa danych osobowych jest BTS Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej (42-523) przy ul. Koksownicza 1, adres e-mail: iod[at]btsdg.pl, numer telefonu: (032) 757 54 55, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000049437, numer NIP: 6292136949, REGON: 276464932, o kapitale zakładowym w wysokości 5 183 500,00 zł, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Katowice-Wschód w Katowicach, w VIII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego.
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej pod adresem: http://www.btsdg.pl/rodo />

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Ostrzeżenie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, śląskie, Dąbrowa Górnicza
Następna
Zobacz na mapie
(otwiera nowe okno)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Media Expert - Centrum Dystrybucji
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
ZUE S.A.
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
MOLLE GROUP Sp. Z O.O. S.K.
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
BATIPLUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry