GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83564547

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Ważne do:
2025-06-11

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Opis stanowiska
- Przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych
- Sporządzanie odpowiedzi zgodnych z obowiązującymi przepisami
- Prowadzenie rejestru skarg i reklamacji oraz dokumentacji procesowej
- Tworzenie raportów i zestawień dla wewnętrznych potrzeb organizacji
- Współpraca z innymi działami w zakresie wyjaśniania spraw klientów
- Identyfikowanie nieprawidłowości i proponowanie działań usprawniających
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagania
Dodatkowe atuty:
- Biegła znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Word i Excel)
- Umiejętność redagowania jasnych, precyzyjnych pism
- Znajomość regulacji dotyczących sektora finansowego
- Samodzielność, sumienność, dobra organizacja pracy
Dodatkowe atuty:
- Wykształcenie prawnicze lub administracyjne
- Doświadczenie w pracy z systemami bankowymi
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę hybrydową z biurem w woj. kujawsko-pomorskim
- Przejrzysty system premiowy
- Realny wpływ na jakość obsługi klienta i rozwój procesów
- Przyjazne środowisko pracy i równowagę między pracą a życiem prywatnym
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.