GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83492382

Branża:
Sprzedaż

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-05-25

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Key Account Manager DIY (m/f)
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Realizowanie wyznaczonego planu sprzedaży i negocjacje warunków handlowych.
- Prowadzenie skutecznego planu promocji pozwalającego na realizację wyznaczonych celów biznesowych.
- Budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z powierzonymi klientami oraz dbanie o wysoką jakość współpracy z klientami.
- Proaktywne szukanie i wprowadzanie własnych rozwiązań w obszarze zwiększania sprzedaży zgodnych z polityką firmy.
- Inicjowanie i prowadzenie projektów mających na celów poprawę biznesu.
- Zarządzanie budżetem dla swojego obszaru działania oraz monitorowanie zasadności jego wykorzystania.
- Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami: marketingiem, logistyką, siłami terenowymi, innymi działami wspierającymi oraz centralą firmy.
Nasze wymagania
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, minimum 3 lata.
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji z klientami.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych oraz partnerskich relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
- Wielozadaniowość oraz umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów.
- Rozwinięte zdolności analityczne.
- Motywacja do realizacji wyznaczanych celów oraz chęć nieustannego rozwoju.
- Energia w działaniu oraz kreatywność w szukaniu nowych możliwości i rozwiązywaniu problemów.
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym, max. 10 dni w miesiącu.
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy.
- Dojazd do pracy: dostępność komunikacji miejskiej (autobusy nr. 136, 138, 218 oraz tramwaje nr. 17, 31). Promujemy również dojazdy rowerami – dostępne są łazienki z prysznicami.
- Dogodna lokalizacja: blisko Galerii Mokotów, trzech siłowni oraz miejsc z ciekawym menu lunchowym.
- Wynagrodzenie z premią zależną od Twoich wyników oraz trzynasta pensja.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz karta sportowa Multisport.
- Dodatkowe świadczenia socjalne dwa razy w roku (na Dzień Chemika i Mikołajki).
- Kwartalne paczki z produktami naszych marek (m.in. Syoss, Bref, Persil, Silan, Fa, Schwarzkopf, Pattex) oraz możliwość preferencyjnego zakupu produktów firmy.
- Program Wsparcia Pracowników EAP: wsparcie psychologiczne oraz porady prawne i finansowe.
- Programy: Wolontariatu i Poleceń Pracowniczych.
- Kompletny onboarding z Buddy: wsparcie w pierwszych krokach w naszej firmie.
- Programy rozwojowe i szkolenia: dostęp do wielu warsztatów i kursów oraz możliwość uczestnictwa w projektach międzynarodowych.
- Inicjatywy pracownicze: Henkel TV, wewnętrzne konkursy, programy well being’owe.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- napoje
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Henkel Polska Sp. z o.o.
Henkel jest dla tych, którzy mierzą wysoko. Może to właśnie Ty?
W Henklu możesz wyznaczać nowe kierunki i rozwinąć karierę. Dlatego za projekty odpowiadasz od początku. Nasze wyjątkowe, dostępne na całym świecie marki to Twoja szansa na rozwój zawodowy i przecieranie nowych szlaków. Jeżeli stawiasz na aktywność i myślenie poza schematem, skorzystaj z szansy tworzenia z nami wspólnej, cyfrowej przyszłości.
Klikając w przycisk Aplikuj wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Henkel Polska Sp. z o.o. ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa (dalej „ADO”) Twoich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez ADO.”Każda osoba może wycofać zgodę w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: : dpo.pl@henkel.com. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nasza Polityka Prywatności jest dostępna na stronie: https://www.henkel.pl/kariera.
Szczegóły odnośnie przysługujących Ci praw znajdziesz tutaj: https://www.henkel.pl/oswiadczenie-o-ochronie-danych-osobowych#pageID=442358
/>1. Administratorem danych osobowych zebranych w procesie rekrutacji jest Henkel Polska Sp. z o.o. ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa (dalej jako „Administrator”). Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: dpo.pl@henkel.com lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej.
2. Celem przetwarzania danych jest:
• przeprowadzenie procesu rekrutacji przez administratora danych,
• przeprowadzanie przyszłych procesów rekrutacji przez administratora danych.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
• przepis prawa – w odniesieniu do zakresu danych osoby ubiegającej się o zatrudnienie określonego w przepisach Kodeksu pracy: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
• prawnie uzasadniony interes administratora danych, w zakresie danych zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby przeprowadzenia procesu bieżącej rekrutacji;
• zgoda na przetwarzanie danych:
o jeżeli podane zostaną dodatkowe dane, których zakres nie wynika z przepisów Kodeksu pracy – zgoda na ich przetwarzanie zostanie wyrażona poprzez przesłanie aplikacji;
o w zakresie przetwarzania danych podanych w aplikacji oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej dla celów udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez administratora danych - zamieszczona w oświadczeniu przesłanym w aplikacji.
4. Administrator będzie przechowywał dane osobowe:
• do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych.
• W razie wyrażenia dodatkowej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych procesów rekrutacji, administrator będzie przechowywał dane do momentu wycofania zgody, ale nie dłużej niż 2 lata.
5. W sytuacji nawiązania stosunku pracy dane osobowe zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie, zostaną włączone w całości do akt osobowych pracownika na podstawie przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy w sprawie prowadzenia dokumentacji pracowniczej.
6. Administrator będzie przekazywał dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na swoje zlecenie,
w zakresie realizacji usług związanych z prowadzeniem rekrutacji pracowników lub udostępnianiem systemów informatycznych dla celów rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
7. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo: dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych, ma Pani/Pan prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.
8. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda, każda osoba ma:
• prawo wycofania zgody - poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: dpo.pl@henkel.com Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
• prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora swoich danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Każda osoba może przesłać te dane innemu administratorowi danych.
9. Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.