GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Business Development Manager usługi Fulfillment
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- aktywne pozyskiwanie Klientów na usługę Fulfillment
- analiza biznesowa potencjalnych i obecnych Klientów firmy
- przygotowywanie kalkulacji i prezentacji handlowych dla Klientów
- prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami
- koordynowanie procesu sprzedażowego i wdrożeniowego Klienta w zakresie usługi Fulfillment
- budowanie długotrwałych relacji, systematyczna opieka i rozwój Klientów współpracujących
- stałe monitorowanie rynku w zakresie usług i rozwiązań logistycznych
- udział w dodatkowych projektach realizowanych w firmie
- odpowiedzialność za rozwój marki InPost na rynku logistycznym
- współpraca z działami w BU Fulfillment i Biurem Marketingu przy realizowaniu strategii rozwoju Klienta
- budowanie świadomości marki InPost
Nasze wymagania
- 3 letnie doświadczenie w sprzedaży
- 2 letnie doświadczenie w pracy w firmie z branży e-commerce Fulfillment/ logistyce kontraktowej/ logistyce magazynowej
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)
- wysoka orientacja na osiąganie celów
- umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
- samodzielność i aktywne podejście do powierzonych zadań
- zdolność szybkiego uczenia się, odporność na stres
- bardzo dobre umiejętności analityczne
- prawo jazdy kat. B
- dobra znajomość pakietu MS Office
To oferujemy
- Pracę w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Możliwość pracy hybrydowej
- System kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej 😊)
- Platformę do nauki języków obcych
- Płatny program rekomendacji pracowniczych
- Możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
- Stabilną pracę w firmie, która jest liderem na rynku
- Możliwość poszerzenia swoich kompetencji oraz zdobywania nowych
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- brak dress code’u
- program rekomendacji pracowników
Integer Group Services Sp. z o.o
Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.
Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.
Wspieramy biznes naszych klientów z branży e-commerce i oferujemy im kompleksowy outsourcing usług logistycznych – odpowiadamy m.in. za magazynowanie, pakowanie i wysyłkę różnorodnego asortymentu.
Zarówno asortyment, jak i potrzeby naszych klientów są zróżnicowane. Dzięki temu mamy okazję spojrzeć na proces logistyczny w szerszej perspektywie i zaplanować rozwiązania idealnie dopasowane do każdego z nich. Jeśli interesuje Cię proces optymalizacji logistycznej i dodatkowo pragniesz rozwijać się w obszarze e-commerce to trafiłeś doskonale!
#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
