GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83457355

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-05-24

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Specjalistka / Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: WarszawaRekrutujemy dla
naszego Klienta na stanowisko: Specjalistka / Specjalista ds. kadr i płac.
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji personalnej,
- przygotowywanie dokumentów wynikających z nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, umów cywilnoprawnych oraz umów B2B,
- przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników (o zatrudnieniu, wynagrodzeniu),
- kierowanie na badania medycyny pracy, wymagane szkolenia BHP,
- rozliczanie wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców, sporządzanie list płac, przygotowanie dokumentacji płacowej,
- rozliczanie czasu pracy oraz monitorowanie stanu urlopowego i absencji,
- rozliczanie i obsługa benefitów,
- sporządzanie dokumentacji i deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON,
- rozliczanie PPK oraz ZFŚS,
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego Symfonia kadry i płace, obsługa programu Płatnik,
- przygotowywanie, w miarę potrzeby, raportów i zestawień z obszaru administracji personalnej i wynagrodzeń,
- bieżące monitorowanie przepisów prawa pracy i zgłaszanie potrzebnych modyfikacji,
- bieżąca współpraca z Główną Księgową oraz HR BP kancelarii.
Wymagania pracodawcy
- co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymi,
- wykształcenie wyższe (preferowane nauki społeczne, ekonomia, prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi),
- praktyczna znajomość informatycznych systemów kadrowo-płacowych, w tym mile widziana znajomość programu Symfonia kadry i płace,
- znajomość programu Płatnik,
- bardzo dobra znajomość prawa pracy, prawa podatkowego i ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość pakietu MS Office (Excel na poziomie dobrym),
- samodzielność, dokładność oraz poczucie odpowiedzialności,
- komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji w zespole – potrafisz i lubisz pracować z ludźmi.
Pracodawca oferuje
- umowę o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny),
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość pracy hybrydowej po etapie wdrożenia (do 2 dni pracy zdalnej w tygodniu),
- wsparcie doświadczonego pracownika w pierwszych tygodniach pracy, bieżące wsparcie HR BP oraz zespołu prawa pracy,
- stabilne miejsce pracy nastawione na długotrwałą współpracę zawodową,
- dobrą atmosferę oraz wspierający i zróżnicowany zespół osób chętnie dzielących się wiedzą i doświadczeniem (są wśród nas i osoby 19+ i osoby 50+),
- możliwość wdrażania swoich pomysłów oraz brania aktywnego udziału w tworzeniu nowych rozwiązań,
- przyjazne miejsce pracy w Centrum Praskim Koneser.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- Ask Henry
- Multisport
Etapy rekrutacji
- Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV
- Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy
- Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU
- Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy
- Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV
- Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.