GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83418825

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-05-23

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. Obsługi Klienta praca zdalna
FORMA PRACY: zdalna
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Kontakt telefoniczny z klientami firmy: prezentacja oferty oraz obsługa posprzedażowa.
• Sprzedaż części do maszyn rolniczych.
• Informowanie klientów o promocjach, akcjach sprzedażowych, przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn rolniczych, przeglądach żniwnych oraz innych akcjach serwisowych.
• Badanie satysfakcji klientów serwisu.
WYMAGANIA:
• Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane).
• Analityczne myślenie oraz umiejętność prowadzenia komunikatywnych rozmów telefonicznych.
• Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i zrozumiały.
• Podstawowa znajomość MS Office ((Word, Excel).
• Mile widziane doświadczenie w telemarketingu oraz znajomość części i maszyn rolniczych.
• Otwartość na kontakt telefoniczny z klientami oraz umiejętność pracy w zespole.
• Praca zarówno spokojna, jak i dynamiczna, wymaga elastyczności i umiejętności adaptacji.
• Wykształcenie minimum średnie.
• Mile widziane doświadczenie do 1 roku w podobnym zakresie obowiązków.
NASZ KLIENT OFERUJE:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na 1 etat.
• Pracę zdalną.
• Narzędzia do pracy (preferowane posiadanie własnego sprzętu).
• Możliwość awansu w przypadku zdobycia odpowiednich kwalifikacji.
• Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
• Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe oraz pakiet sportowy i bony świąteczne.
• Elastyczne godziny pracy do indywidualnego ustalenia z pracownikiem (8:00-16:00).
FORMA PRACY: zdalna
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Kontakt telefoniczny z klientami firmy: prezentacja oferty oraz obsługa posprzedażowa.
• Sprzedaż części do maszyn rolniczych.
• Informowanie klientów o promocjach, akcjach sprzedażowych, przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn rolniczych, przeglądach żniwnych oraz innych akcjach serwisowych.
• Badanie satysfakcji klientów serwisu.
WYMAGANIA:
• Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane).
• Analityczne myślenie oraz umiejętność prowadzenia komunikatywnych rozmów telefonicznych.
• Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i zrozumiały.
• Podstawowa znajomość MS Office ((Word, Excel).
• Mile widziane doświadczenie w telemarketingu oraz znajomość części i maszyn rolniczych.
• Otwartość na kontakt telefoniczny z klientami oraz umiejętność pracy w zespole.
• Praca zarówno spokojna, jak i dynamiczna, wymaga elastyczności i umiejętności adaptacji.
• Wykształcenie minimum średnie.
• Mile widziane doświadczenie do 1 roku w podobnym zakresie obowiązków.
NASZ KLIENT OFERUJE:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na 1 etat.
• Pracę zdalną.
• Narzędzia do pracy (preferowane posiadanie własnego sprzętu).
• Możliwość awansu w przypadku zdobycia odpowiednich kwalifikacji.
• Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
• Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe oraz pakiet sportowy i bony świąteczne.
• Elastyczne godziny pracy do indywidualnego ustalenia z pracownikiem (8:00-16:00).
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.