GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
- Kontakt telefoniczny z naszymi przyszłymi klientami (żłobki, przedszkola) i umawianie prezentacji online dla handlowców, podczas których prezentują najlepsze rozwiązanie dla branży w Polsce. Brzmi super, prawda? 😎
- Nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z przyszłymi klientami (głównie telefonicznie): czasem zanim umówisz spotkanie, zdążysz wymienić się z Dyrektorem planami na wakacje.
- Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku LiveKid na rynku: naszym celem jest nie tylko dostarczenie klientom doskonałego produktu, ale także działania w obszarze edukacji.
- Współpraca z innymi działami: samodzielnie nigdy nie osiągniemy tyle, co zespół! 🔥 Codzienna współpraca z działem Customer Success i Marketingiem będzie stałym elementem Twojej pracy. A wszystko po to, aby zapewnić naszym potencjalnym klientom jak najlepsze wsparcie! 💃
Nasze wymagania
- Umiejętność przeprowadzania skutecznych rozmów z klientami: Twoje umiejętności słuchania sprawiają, że rozumiesz potrzeby oraz oczekiwania klienta, a także jesteś w stanie dopasować swój sposób rozmowy do preferencji drugiej strony.
- Zorientowanie na cel: jesteś gotowy/a na osiągnięcie wyznaczonych celów sprzedażowych. 🚀
- Lubisz współpracować z ludźmi, a codzienny kontakt z klientem nakręca Cię do działania! 💃 Jednocześnie: nie zraża Cię, kiedy po drugiej stronie słyszysz “Dziękuję, nie jestem zainteresowana”. Kilka razy dziennie. Codziennie.
- Szukanie rozwiązań i sposobów to Twoje drugie imię! Szukasz coraz to nowych sposobów do rozwiązania problemów, a nie wymówek. 🤓
- Uśmiech i optymistyczne nastawienie: pozytywnie podchodzisz do wyzwań i widzisz szanse nawet w trudnych sytuacjach. 🤗
- Otwartość na zmiany: jesteś gotowy/a do dostosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów.
Mile widziane
- Doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientami: super, jakbyś miał/a już jakieś doświadczenie np. w call center, na infolinii, w obsłudze klienta etc.
To oferujemy
- Wynagrodzenie w wysokości 4700 - 5100 brutto (UZ) lub 5600-6000 netto (B2B) plus premie.
- System premiowy bez limitu! W ostatnich miesiącach średnie premie w zespole wynosiły ok 900 PLN, a najwyższe sięgały nawet 4000 PLN brutto!
- Chcesz mieć bardziej elastyczny grafik, żeby pogodzić pracę ze studiami lub innymi zajęciami? Ogarniemy! 💪
- Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne dni wolne. 🌴
- Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce. 🚀
- Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Warta), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego ⚽
- Możliwość rezerwacji miejsca parkingowego tuż pod biurem 🚗
- Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! 🎉
- Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków! 🍬
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- świętowanie urodzin
- program rekomendacji pracowników
Nasze wartości
Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done, Transparency oraz Teamwork & Communication. No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?
💪 Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje.
🤯 Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności.
🤝 Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć.
😇 Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.
👊 Teamwork & Communication: wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów.
Czym wyróżnia się nasza oferta?
- Produktem! Mamy super aplikację, która realnie wpływa na funkcjonowanie placówek w kilku krajach.
- Możliwością wpływu na wiele tematów: jesteśmy zespołem, który lubi wymyślać nowe rzeczy. Chcesz coś wprowadzić/usprawnić/pociągnąć jakiś projekt? Super! Na pewno będzie sporo okazji do wzięcia ownershipu za te tematy! 💪
- Działem RevOps: analiza danych z CRM i doskonale przygotowane raporty: mamy osobny dział, który będzie Twoim partnerem przy podejmowaniu decyzji opartych o liczby!
Jak wygląda proces rekrutacji?
- W LiveKid praktykę stawiamy zawsze ponad teorią, dlatego proces zaczniemy od krótkiego (i przyjemnego!) zadania praktycznego.
- Następnie zaprosimy Cię na rozmowę w biurze LiveKid, przy ul. Krakusa 11.
- W kolejnym kroku spotkamy się na praktycznym etapie, kiedy będziesz mógł/mogła poznać nasz zespół i zobaczyć jak się u nas pracuje.
- Na sam koniec będziesz miał/a okazję porozmawiać jeszcze z Marią (naszą CRO) oraz Szymonem (Sales Directorem) na etapie podsumowującym cały proces.
- Po tych rozmowach zdecydujemy, kto najbardziej pasuje do naszej załogi! 🎉
LiveKid Sp. z o.o.
Cześć! Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. 📱🧒 Z naszego rozwiązania korzystają placówki nie tylko w Polsce, ale również daleko, daleko na świecie, na przykład w Meksyku.🌮🌮 Nie jesteśmy jednak typową firmą IT, ale o tym być może już słyszałeś! Śmiało podejmujemy trudne tematy, ponieważ to pozwala nam na tworzenie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez LiveKid Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Energetyczna 6/7, 53-330 Wrocław (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, d
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
