
PRODUCT MANAGER / DORADCA HANDLOWY DS. SZWÓW CHIRURGICZNYCH
ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp.k.
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83387670

Branża:
Farmaceutyka/Biotechnologia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Zabrze

Ważne do:
2025-05-22

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Product Manager / Doradca Handlowy ds. szwów chirurgicznych
Miejsce pracy: ZabrzeTwój zakres obowiązków
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długoterminowych relacji z placówkami medycznymi i specjalistami w zakresie chirurgii (szwy chirurgiczne).
- Utrzymywanie prawidłowych relacji z kluczowymi klientami oraz bieżąca analiza ich potrzeb.
- Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na przydzielonym terenie (Południe Polski).
- Kontrola zawieranych umów z kontrahentami oraz zapewnianie ich zgodności z wymaganiami technicznymi i prawnymi.
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla personelu medycznego w zakresie optymalnego wykorzystania produktów.
- Udział w konferencjach, zjazdach naukowych oraz spotkaniach branżowych, promując innowacyjne rozwiązania oferowane przez firmę.
- Sporządzanie i analiza raportów sprzedażowych oraz prognoz dotyczących rynku szwów chirurgicznych.
- Monitorowanie rynku w celu identyfikowania bieżących i długoterminowych potrzeb placówek medycznych.
- Dbanie o wysokie standardy jakości w zakresie obsługi klienta i oferowanych produktów.
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości usług i realizacji celów sprzedażowych.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe lub kierunkowe.
- Znajomość rynku wyrobów medycznych w tym tematyki szwów chirurgicznych - warunek konieczny.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu swobodnej komunikacji.
- Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży lub pracy z klientem w branży medycznej lub placówce ochrony zdrowia.
- Wysoka kultura osobista i łatwość w budowaniu relacji.
- Bardzo dobra organizacja pracy i dynamizm w działaniu.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych.
- Chęć zdobywania nowej wiedzy i rozwijania kompetencji technicznych.
Mile widziane
- Praktyczne doświadczenie w pracy w firmie zajmującej się zaopatrzeniem szpitalnym lub w pracy na bloku operacyjnym.
- Znajomość podstaw Prawa Zamówień Publicznych i doświadczenie w pracy przy przetargach.
To oferujemy
- Zatrudnienie w polskiej firmie istniejącej od 35 lat na rynku (umowa o pracę bądź B2B).
- Wynagrodzenie zasadnicze + premia za osiągnięte wyniki sprzedażowe.
- Pracę pełną wyzwań w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie medycznej.
- Możliwość podnoszenia umiejętności i kwalifikacji – szkolenia produktowe.
- Perspektywa rozwoju poprzez zaangażowanie w wewnętrzne projekty.
- Pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna LUXMED, ubezpieczenie na życie NN, karta Multisport).
ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp.k.
ZARYS International Group to firma rodzinna ze 100% polskim kapitałem, aktywna na rynku od ponad 35 lat. Zajmujemy się produkcją oraz sprzedażą sprzętu medycznego z wielu dziedzin medycyny ogólnej i specjalistycznej. Nasze doświadczenie, szeroka oferta oraz zespół wysoko wykwalifikowanych specjalistów sprawiają, że firma ZARYS jest jednym z liderów na polskim i europejskim rynku zaopatrzenia medycznego.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.