GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83342387

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Piaseczno

Ważne do:
2025-05-21

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Firma We Work Heart Poland Sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko Asystent/Asystentka ds. HR i Rekrutacji z językiem angielskim.
We Work Heart to międzynarodowa agencja zatrudnienia zajmująca się rekrutacją na stanowiska techniczne. We Work Heart działa z oddziałów w Polsce i Holandii. Projekty odbywają się w całej Europie, ale nacisk kładziemy na Polskę i Holandię. Aby wzmocnić nasz zespół, poszukujemy energicznej osoby, która chce rozwijać się razem z nami.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• Wsparcie projektów rekrutacyjnych;
• Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami (również w języku angielskim);
• Redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń o pracę;
• Aktywne pozyskiwanie nowych kandydatów;
• Wykonywanie podstawowych czynności z zakresu Kadr i administracji;
• Prowadzenie prostych baz danych;
• Kontakt z zatrudnionymi pracownikami oraz kandydatami;
• Inne prace biurowe.
Czego oczekujemy:
• Komunikatywność oraz otwartość na relacje z innymi ludźmi;
• Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
• Swobodne poruszanie się w obszarze social mediów;
• Biegła znajomość języka polskiego;
• Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację (minimum na poziomie B1/B2).
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub Umowę Zlecenie;
• Stabilne wynagrodzenie;
• Pracę w biurze w Piasecznie od poniedziałku do piątku (w godzinach 9:00-17:00);
• Służbowe narzędzia pracy;
• Rozwój w obszarze HR i rekrutacji;
• Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku.
We Work Heart to międzynarodowa agencja zatrudnienia zajmująca się rekrutacją na stanowiska techniczne. We Work Heart działa z oddziałów w Polsce i Holandii. Projekty odbywają się w całej Europie, ale nacisk kładziemy na Polskę i Holandię. Aby wzmocnić nasz zespół, poszukujemy energicznej osoby, która chce rozwijać się razem z nami.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• Wsparcie projektów rekrutacyjnych;
• Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami (również w języku angielskim);
• Redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń o pracę;
• Aktywne pozyskiwanie nowych kandydatów;
• Wykonywanie podstawowych czynności z zakresu Kadr i administracji;
• Prowadzenie prostych baz danych;
• Kontakt z zatrudnionymi pracownikami oraz kandydatami;
• Inne prace biurowe.
Czego oczekujemy:
• Komunikatywność oraz otwartość na relacje z innymi ludźmi;
• Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
• Swobodne poruszanie się w obszarze social mediów;
• Biegła znajomość języka polskiego;
• Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację (minimum na poziomie B1/B2).
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub Umowę Zlecenie;
• Stabilne wynagrodzenie;
• Pracę w biurze w Piasecznie od poniedziałku do piątku (w godzinach 9:00-17:00);
• Służbowe narzędzia pracy;
• Rozwój w obszarze HR i rekrutacji;
• Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.