Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

nuzle

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM WŁOSKIM

Armatis
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83278263
Branza
Branża:
Obsługa klienta/Call Center
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, pomorskie, Gdańsk
Zegar
Ważne do:
2025-05-19
Dokument
Rodzaj umowy:
umowa zlecenie

Dodatkowe informacje:

Znasz język włoski i chcesz wykorzystać go na co dzień? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną propozycję! Dołącz do naszego zespołu i weź udział w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń dla podróżujących. Niezależnie od tego, czy masz już doświadczenie w obsłudze klienta, czy dopiero zaczynasz swoją karierę zawodową – z nami nauczysz się wszystkiego, co niezbędne, by stać się specjalistą w tej branży.

Wymagania:
• Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy.
• Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy!
• Zorientowanie na potrzeby klienta – naturalna chęć pomagania innym i budowania pozytywnych relacji.
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne – otwartość, uprzejmość i dbałość o jasność przekazu.
• Umiejętność pracy pod presją czasu – sprawne organizowanie zadań w dynamicznym środowisku.
• Podstawowe umiejętności obsługi komputera – wystarczy znajomość narzędzi biurowych, a systemy wewnętrzne pokażemy Ci w praktyce.
• Dyspozycyjność na co najmniej 120h w miesiącu- indywidualnie dopasowany grafik.

Zakres zadań:
• Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom w języku włoskim poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, gwarantując najwyższą jakość komunikacji.
• Profesjonalne doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów, promocji oraz polityki przewoźnika, pomagając klientom w podejmowaniu świadomych decyzji.
• Skuteczne rozwiązywanie zgłaszanych problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania związane z podróżą, z zachowaniem najwyższych standardów obsługi.
• Zarządzanie procesami reklamacyjnymi w sposób efektywny i zgodny z polityką firmy, zapewniając pozytywne doświadczenia klientów.
• Budowanie silnego wizerunku marki poprzez profesjonalizm, zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół w relacjach z klientami.

Co oferujemy:
• Dwuskładnikowe wynagrodzenie: gwarantowana stawka podstawowa i system bonusowy za osiągane wyniki.
• Elastyczne godziny pracy – możliwość dostosowania grafiku do Twoich potrzeb.
• Benefity pozapłacowe i programy motywacyjne np. karta Multisport, program poleceń pracowniczych, zniżki na produkty, konkursy z gadżetami i wiele innych.
• Kompleksowe szkolenie wstępne, przygotowujące do nowych obowiązków, za które otrzymasz wynagrodzenie.
• Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole, w którym rozwój to priorytet.
• Wiele interesujących i inspirujących eventów, które sprawiają, że tworzymy zgrany i dobrze współpracujący zespół.
• Przejrzysty proces rekrutacji, jasne zasady, szybkie decyzje bez zbędnych formalności! Twój pierwszy krok do nowej kariery zaczyna się tutaj!

Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Rodzaj umowy:
umowa zlecenie

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Ostrzeżenie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, pomorskie, Gdańsk
Następna
Zobacz na mapie
(otwiera nowe okno)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM WŁOSKIM
iView Recruitment
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM WŁOSKIM
BCUBE Sp. z o.o.
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM WŁOSKIM
Armatis Polska Sp. Z o. o.
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry