GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83218188

Branża:
Logistyka/Spedycja/Dystrybucja

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Świętochłowice

Ważne do:
2025-05-17

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Do Twoich obowiązków będzie należało:
• dysponowanie taborem firmy, kontakty z kierowcami i operatorami oraz bieżąca koordynacja ich
pracy,
• koordynowanie współpracy z kontrahentami oraz nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych
relacji biznesowych ,
• telefoniczne prowadzenie rozmów handlowych,
• nadzór nad dokumentacją spedycyjną,
• bieżąca analiza i optymalizacja kosztów,
• rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych z uwzględnieniem standardów jakościowych
firmy.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
• posiadasz bardzo dobre umiejętności planowania i organizacji pracy,
• masz doświadczenie na ww. stanowisku (min. 3 lata)
• wykazujesz zdolności przywódcze
• posiadasz charyzmę i wykazujesz się dużym zaangażowaniem w pracy
• potrafisz efektywne zarządzać czasem, zasobami i sprzętem,
• masz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szukania nowych rozwiązań,
• umiesz negocjować i prowadzić rozmowy z klientami,
• jesteś zorientowany na cel i osiąganie widocznych efektów,
• jesteś dyspozycyjny
• dobrze znasz program MS Excel - mile widziane,
• posiadasz prawo jazdy kat. „B”.
Oferujemy:
• zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
• możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń
• atrakcyjne zarobki,
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• przyjazną atmosferę w pracy
• dysponowanie taborem firmy, kontakty z kierowcami i operatorami oraz bieżąca koordynacja ich
pracy,
• koordynowanie współpracy z kontrahentami oraz nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych
relacji biznesowych ,
• telefoniczne prowadzenie rozmów handlowych,
• nadzór nad dokumentacją spedycyjną,
• bieżąca analiza i optymalizacja kosztów,
• rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych z uwzględnieniem standardów jakościowych
firmy.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
• posiadasz bardzo dobre umiejętności planowania i organizacji pracy,
• masz doświadczenie na ww. stanowisku (min. 3 lata)
• wykazujesz zdolności przywódcze
• posiadasz charyzmę i wykazujesz się dużym zaangażowaniem w pracy
• potrafisz efektywne zarządzać czasem, zasobami i sprzętem,
• masz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szukania nowych rozwiązań,
• umiesz negocjować i prowadzić rozmowy z klientami,
• jesteś zorientowany na cel i osiąganie widocznych efektów,
• jesteś dyspozycyjny
• dobrze znasz program MS Excel - mile widziane,
• posiadasz prawo jazdy kat. „B”.
Oferujemy:
• zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
• możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń
• atrakcyjne zarobki,
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• przyjazną atmosferę w pracy
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.