GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83218113

Branża:
Budownictwo/Geodezja

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-05-17

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
HR & Payroll Specialist / Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa, lub Gdańsk lub Leszno woj. wielkopolskie
ASSA ABLOY Opening Solution Poland
Zakres obowiązków:
• Realizowanie procesów płacowych, tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych
w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa,
• Prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji,
• Sporządzania deklaracji oraz rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS za spółkę,
• Przygotowywania zestawień i sprawozdań z zakresu obsługi kadrowo-płacowej,
• Nadzorowanie badań lekarskich i kierowanie pracowników na badania okresowe oraz BHP,
• Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
• Wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników i instytucji zewnętrznych,
• Udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
• Wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo – płacowego,
• Obsługa ZFŚS
• Prowadzenie korespondencji z ZUS, US, GUS i innymi instytucjami niezbędnej w zakresie obsługi płacowej pracowników.
• Udział w wewnętrznych i zewnętrznych audytach, kontrolach prowadzonych przez instytucje państwowe (PIP, ZUS, US)
Oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe,
• Co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 100 osób (mile widziane w firmie produkcyjnej, firmie outsourcingu kadrowo-płacowego, biurze rachunkowym lub wewnętrznego Centrum Usług Wspólnych),
• Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisy z zakresu podatku dochodowego, ubezpieczeń społecznych oraz umów cywilnoprawnych,
• Znajomość programu Płatnik, pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,
• Znajomość programów kadrowo-płacowych (mile widziana znajomość ENOVA),
• Samodzielność, dobra organizacji pracy pod presją czasu,
• Dokładność i sumienność,
• Umiejętności pracy w zespole i wysokich kompetencji interpersonalnych,
• Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
• Premię kwartalną do 20%,
• Możliwość rezerwacji miejsca parkingowego pod biurem (Warszawa),
• Możliwość pracy hybrydowej i elastyczne godziny pracy,
• Profesjonalne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
• Dostęp do platformy nauki języka angielskiego,
• Dostęp do niezbędnych narzędzi pracy,
• Pakiet świadczeń socjalnych ZFŚS,
• Ubezpieczenie grupowe,
• Karta sportowa Multisport,
• Opiekę medyczna Medicover Premium.
Zainteresowane osoby bardzo prosimy o składanie swojego CV poprzez poniższy link: https://assaabloy.jobs2web.com/job-invite/18057/.
Miejsce pracy: Warszawa, lub Gdańsk lub Leszno woj. wielkopolskie
ASSA ABLOY Opening Solution Poland
Zakres obowiązków:
• Realizowanie procesów płacowych, tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych
w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa,
• Prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji,
• Sporządzania deklaracji oraz rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS za spółkę,
• Przygotowywania zestawień i sprawozdań z zakresu obsługi kadrowo-płacowej,
• Nadzorowanie badań lekarskich i kierowanie pracowników na badania okresowe oraz BHP,
• Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
• Wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników i instytucji zewnętrznych,
• Udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
• Wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo – płacowego,
• Obsługa ZFŚS
• Prowadzenie korespondencji z ZUS, US, GUS i innymi instytucjami niezbędnej w zakresie obsługi płacowej pracowników.
• Udział w wewnętrznych i zewnętrznych audytach, kontrolach prowadzonych przez instytucje państwowe (PIP, ZUS, US)
Oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe,
• Co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 100 osób (mile widziane w firmie produkcyjnej, firmie outsourcingu kadrowo-płacowego, biurze rachunkowym lub wewnętrznego Centrum Usług Wspólnych),
• Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisy z zakresu podatku dochodowego, ubezpieczeń społecznych oraz umów cywilnoprawnych,
• Znajomość programu Płatnik, pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,
• Znajomość programów kadrowo-płacowych (mile widziana znajomość ENOVA),
• Samodzielność, dobra organizacji pracy pod presją czasu,
• Dokładność i sumienność,
• Umiejętności pracy w zespole i wysokich kompetencji interpersonalnych,
• Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
• Premię kwartalną do 20%,
• Możliwość rezerwacji miejsca parkingowego pod biurem (Warszawa),
• Możliwość pracy hybrydowej i elastyczne godziny pracy,
• Profesjonalne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
• Dostęp do platformy nauki języka angielskiego,
• Dostęp do niezbędnych narzędzi pracy,
• Pakiet świadczeń socjalnych ZFŚS,
• Ubezpieczenie grupowe,
• Karta sportowa Multisport,
• Opiekę medyczna Medicover Premium.
Zainteresowane osoby bardzo prosimy o składanie swojego CV poprzez poniższy link: https://assaabloy.jobs2web.com/job-invite/18057/.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.