GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom w języku włoskim poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, gwarantując najwyższą jakość komunikacji.
- Profesjonalne doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów, promocji oraz polityki przewoźnika, pomagając klientom w podejmowaniu świadomych decyzji.
- Skuteczne rozwiązywanie zgłaszanych problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania związane z podróżą, z zachowaniem najwyższych standardów obsługi.
- Zarządzanie procesami reklamacyjnymi w sposób efektywny i zgodny z polityką firmy, zapewniając pozytywne doświadczenia klientów.
- Budowanie silnego wizerunku marki poprzez profesjonalizm, zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół w relacjach z klientami.
Nasze wymagania
- Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy.
- Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy!
- Zorientowanie na potrzeby klienta – naturalna chęć pomagania innym i budowania pozytywnych relacji.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne – otwartość, uprzejmość i dbałość o jasność przekazu.
- Umiejętność pracy pod presją czasu – sprawne organizowanie zadań w dynamicznym środowisku.
- Podstawowe umiejętności obsługi komputera – wystarczy znajomość narzędzi biurowych, a systemy wewnętrzne pokażemy Ci w praktyce.
- Dyspozycyjność na co najmniej 120h w miesiącu- indywidualnie dopasowany grafik.
To oferujemy
- Dwuskładnikowe wynagrodzenie: gwarantowana stawka podstawowa i system bonusowy za osiągane wyniki.
- Kompleksowe szkolenie wstępne, przygotowujące do nowych obowiązków, za które otrzymasz wynagrodzenie.
- Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole, w którym rozwój to priorytet.
- Elastyczne godziny pracy – możliwość dostosowania grafiku do Twoich potrzeb.
- Benefity pozapłacowe i programy motywacyjne np. karta Multisport, program poleceń pracowniczych, zniżki na produkty, konkursy z gadżetami i wiele innych.
- Wiele interesujących i inspirujących eventów, które sprawiają, że tworzymy zgrany i dobrze współpracujący zespół.
- Przejrzysty proces rekrutacji, jasne zasady, szybkie decyzje bez zbędnych formalności! Twój pierwszy krok do nowej kariery zaczyna się tutaj!
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- brak dress code’u
- program rekomendacji pracowników
Armatis Polska Sp. Z o. o.
Dlaczego warto z nami pracować?
Armatis to międzynarodowe środowisko ludzi z pasją i zaangażowaniem :) Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość. Dynamicznie się rozwijamy, co oznacza, że masz realne szanse na rozwój kariery i awans w strukturach firmy. Pracujemy w zgranym zespole, gdzie każdy wspiera się nawzajem. Wierzymy, że razem możemy osiągnąć więcej! Rozumiemy, że życie jest pełne różnych zobowiązań, dlatego oferujemy elastyczne godziny pracy. Pracując z nami nie musisz martwić się że nie posiadasz doświadczenia! Oferujemy kompleksowe szkolenia, które pozwolą Ci rozwinąć swoje zdolności komunikacyjne i techniczne na najwyższym poziomie.
Dołącz do nas i przekonaj się sam! Stwórzmy razem zespół, który nie tylko pracuje, ale również inspiruje i motywuje się nawzajem każdego dnia.
Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
