Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83152877
Branza
Branża:
Finanse/Ekonomia
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, łódzkie, Konstantynów Łódzki
Zegar
Ważne do:
2025-05-15
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Referent ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Konstantynów Łódzki

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku
  • budowanie długotrwałych relacji oraz pozyskiwanie nowych klientów
  • udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług, kompletowanie dokumentacji
  • przedstawianie i oferowanie klientom produktów kredytowych Banku
  • przygotowywanie wniosków kredytowych oraz kompletowanie dokumentacji kredytowej
  • otwieranie, obsługa i monitorowanie rachunków depozytowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i bieżących
  • wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizacja dyspozycji składanych przez Klientów

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • preferowane doświadczenie w bankowości na podobnym stanowisku
  • komunikatywność i dynamizm w działaniu
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji
  • znajomość znaków pieniężnych będzie dodatkowym atutem
  • dobra organizacja pracy i odporność na stres

To oferujemy

  • możliwość rozwoju osobistego oraz podnoszenia kwalifikacji
  • pracę w stabilnej firmie

Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • dofinansowanie wypoczynku
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane „RODO”).
1. Podanie danych obejmujących: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania tych danych będzie skutkowało brakiem możliwości udziału w rekrutacji.
2. Podanie innych danych jest dobrowolne i wymaga zgody na ich przetwarzanie.
3. Administrator danych osobowych: Bank Spółdzielczy w Poddębicach (ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice).
4. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych: iodo@bspoddebice.pl
5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie rekrutacji.
6. Odbiorcy danych: dane nie będą podlegały udostępnieniu.
7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji, nie dłużej niż 60 dni roboczych.
8. Przysługujące prawa: prawo żądania od administratora dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 § 1 Kodeksu pracy, a w odniesieniu do innych danych, podstawą ich przetwarzania jest Pani/ Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
10. W przypadku udzielenia zgody przysługuje Pani/ Panu prawo do odwołania udzielonej zgody w każdym czasie. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej odwołaniem.
11. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym na potrzeby bieżącej oraz przyszłych rekrutacji, prosimy o umieszczenie na dokumentach oświadczenia o poniższej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przekazanych przeze mnie w CV i liście motywacyjnym na potrzeby bieżącej oraz przyszłych rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)”
Bank zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Ostrzeżenie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, łódzkie, Konstantynów Łódzki
Następna
Zobacz na mapie
(otwiera nowe okno)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA EKSPORTOWEGO
Polmlek Sp. z o.o.
REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA I SIECI SPRZEDAŻY
Mennica Polska S.A.
REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA I SIECI SPRZEDAŻY
Mennica Polska
REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
FallWork
REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
kontakt przez PUP
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry