GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83129757

Branża:
Administracja Państwowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, pomorskie, Gdańsk

Ważne do:
2025-05-07

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Zakres zadań:
- wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania; kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami osób nadzorujących kontrolę;
- ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
- sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia; pokontrolnego, oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
- opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
- analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
- przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35 c ust. 3 ustawy o NIK;
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagania wynikające z ustawy o NIK oraz zarządzenia Marszałka Sejmu RP:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 1 rok pracy zawodowej.
Niezbędne kwalifikacje i kompetencje na stanowisku pracy:
- minimum 1 rok pracy zawodowej w administracji publicznej lub w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku, do zadań którego należało:
- kontrola lub prowadzenie spraw związanych z gospodarką finansową, w tym planowaniem lub dokonywaniem wydatków lub planowaniem lub gromadzeniem dochodów lub realizacją zobowiązań podatkowych
- lub prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych;
- kontrola lub prowadzenie spraw związanych z gospodarką finansową, w tym planowaniem lub dokonywaniem wydatków lub planowaniem lub gromadzeniem dochodów lub realizacją zobowiązań podatkowych
- znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej;
- orientacja w bieżącej sytuacji społeczno-gospodarczej kraju;
- znajomość prawnych aspektów funkcjonowania NIK;
- profesjonalizm w realizacji powierzonych zadań oraz ukierunkowanie na interes publiczny;
- zdolność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
- umiejętność redagowania tekstów i syntetycznego wyrażania myśli i w formie ustnej i pisemnej;
- dobra organizacja pracy własnej, także w warunkach stresu i pod presją czasu;
- umiejętność współpracy i budowania relacji;
- nastawienie na rozwój zawodowy;
- praktyczna obsługa pakietu MS Office na poziomie dobrym;
- gotowość do wykonywania zadań poza siedzibą NIK (w tym w ramach delegacji służbowych);
- duża samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań.
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
Wymagane dokumenty
Etapy postępowania kwalifikacyjnego
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- dostęp do szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
- dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci;
- składka PPK od pracodawcy w wysokości 4%.
Wymagane dokumenty
- życiorys zawodowy (CV) w języku polskim;
- list motywacyjny w języku polskim;
- dyplom potwierdzający wykształcenie wyższe wskazane w ogłoszeniu;
Etapy postępowania kwalifikacyjnego
- Etap I – wstępna selekcja złożonych ofert;
- Etap II – weryfikacja kwalifikacji i kompetencji wybranymi metodami testowymi
- (testy odbywają się w Centrali NIK w Warszawie);
- Etap III – rozmowa kwalifikacyjna z Komisją.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.