GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Asystent / Asystentka Członka Zarządu PGL
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Wsparcie Zarządu w codziennej pracy: prowadzenie kalendarza, uczestniczenie w spotkaniach członków zarządu, sporządzanie notatek, organizacja spotkań wewnętrznych/zewnętrznych oraz podróży służbowych, w tym rozliczanie wydatków służbowych
- Koordynowanie przepływu korespondencji i informacji oraz dbanie o właściwy, terminowy obieg dokumentów
- Przygotowywanie dokumentów, raportów, prezentacji i pism, sporządzanie korespondencji
- Wsparcie administracyjne Zarządu
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie
- Realizacja innych zadań zleconych przez Zarząd
Nasze wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
- Umiejętność pisania i redagowania różnych rodzajów tekstów
- Wysoki poziom umiejętności analitycznego i logicznego myślenia
- Samodzielność, odpowiedzialność, skrupulatność oraz zdecydowanie
- Umiejętność organizacji swojej pracy, ustalania priorytetów oraz zarządzania czasem własnym i innych
- Umiejętność pracy pod presją czasu i otoczenia
- Rzetelność, dokładność oraz dotrzymywanie ustalonych terminów
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Lojalność, gotowość do związania się z organizacją i pracą na stanowisku Asystentki/Asystenta
To oferujemy
- Współpraca w ramach atrakcyjnego kontraktu B2B
- Zniżki na bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT-u
- Udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej organizacji
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
Polska Grupa Lotnicza
Polska Grupa Lotnicza powstała w grudniu 2017 roku z misją stworzenia wiodącej grupy lotniczej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Działalność PGL S.A. polega, przede wszystkim, na kreowaniu strategii Grupy, zapewnianiu bezpieczeństwa strategicznego spółek i wspieraniu ich rozwoju.
Współpracując z PLL LOT i innymi podmiotami wchodzącymi w skład Grupy, PGL realizuje strategiczne cele, które obejmują:
Koordynację działań operacyjnych między spółkami Grupy dla zapewnienia spójnego i efektywnego zarządzania.
Zwiększanie synergii finansowych i operacyjnych dzięki centralizacji kluczowych funkcji korporacyjnych.
Rozwój zaawansowanych usług szkoleniowych dla kadry operacyjnej, dostosowanych do potrzeb spółek.
Wsparcie projektu Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK), w tym przygotowanie Grupy do działalności na nowym lotnisku.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
