GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Radca Prawny w Zespole Radców Prawnych
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych; monitorowanie aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem Straży Miejskiej
- opiniowanie oświadczeń woli, projektów umów, porozumień i innych uzgodnień zawieranych przez Komendanta lub osoby przez niego upoważnione
- opiniowanie pod względem formalno-prawnym spraw prowadzonych przez komórki organizacyjne Straży Miejskiej; udzielanie pomocy prawnej pracownikom w zakresie spraw służbowych
- zapewnienie ochrony prawnej, w tym reprezentowanie Straży Miejskiej w postępowaniach sądowych/administracyjnych/przed innymi organami; opracowywanie pism procesowych oraz innych dokumentów
- reprezentowanie Straży Miejskiej przed organami władzy, administracji państwowej/samorządowej oraz innymi podmiotami.
Nasze wymagania
- wpis na listę radców prawnych uprawniający do wykonywania zawodu
- minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze prawnej (lub 3 lata doświadczenia zawodowego w podanym zakresie oraz 1 rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi)
- co najmniej 3 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z opisem niniejszego stanowiska pracy
- wykształcenie wyższe na kierunku Prawo
- znajomość Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego i Kodeksu pracy
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Mile widziane
- doświadczenie zawodowe w zakresie prawa administracyjnego / prawa karnego
- znajomość zagadnień związanych z Ustawą Kodeks wykroczeń oraz Ustawy prawo o ruchu drogowym
- znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych, Ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz Ustawy o finansach publicznych.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
- comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
- „13 pensję”, nagrody jubileuszowe
- możliwość dofinansowania nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), wsparcie psychologiczne, preferencyjne ubezpieczenie grupowe i pakiet opieki medycznej z możliwością objęcia rodziny/partnera, bezpłatne zajęcia sportowe, dofinansowanie do kart sportowych, zniżki na wydarzenia kulturalne
Niezbędne dokumenty:
• CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)
• kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
• kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do wykonywania zawodu radcy prawnego (z numerem wpisu)
• podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
1. „Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
2. „Oświadczam, że nie zostałem/am wpisany/a do Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.”
3. „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
Warunki pracy:
Naturalne i sztuczne oświetlenie; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; ergonomiczne stanowisko pracy; obsługa urządzeń wielofunkcyjnych i niszczarki; praca w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
UWAGA:
- Jedynie kandydaci, którzy złożyli kompletne oferty, zawierające wszystkie oczekiwane dokumenty i informacje zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji.
- Wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza zawodowego. W toku rekrutacji, kandydaci mogą być zobowiązani do: przedstawienia oryginalnych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego (w zakresie: kartoteka karna i kartoteka nieletnich).
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej m.st. Warszawy wynosi mniej niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Ewentualne pytania proszę kierować:
- na adres e-mail: rekrutacja@strazmiejska.waw.pl lub telefonicznie: 22 598 60 11, 22 598 68 56.
- Informacje o Straży Miejskiej m.st. Warszawy: strona główna Straży Miejskiej m.st. Warszawy; Biuletyn Informacji Publicznej Straży Miejskiej m.st. Warszawy.
Straż Miejska m.st. Warszawy
Straż Miejska m.st. Warszawy (z siedzibą przy ul. Młynarskiej 43/45 w Warszawie) od trzydziestu lat dba o porządek i spokój w stolicy. Zapewnia bezpieczeństwo, podejmuje działania w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, przeciwdziała aktom wandalizmu. Dniem i nocą służy pomocą mieszkańcom Warszawy.
Klauzula informacyjna (praca w charakterze pracownika administracyjnego)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, że:
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa.
2. W sprawach związanych z ochroną Pana/i danych osobowych przetwarzanych przez Straż Miejską m.st. Warszawy można się skontaktować z inspektorem ochrony danych – Małgorzatą Kumor z wykorzystaniem powyżej przedstawionych danych adresowych lub za pośrednictwem adresu email: iod@strazmiejska.waw.pl
3. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, a także w celu oceny wymogów stawianych pracownikom straży gminnych w szczególności w zakresie karalności, posiadania zdolności do podjęcia pracy (art. 229 ustawy Kodeks pracy, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4. Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, w celu uwzględnienia w procesie rekrutacji, będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
Zgodę na przet
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
