GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83119247

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Poznań

Ważne do:
2025-05-14

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Młodszy Doradca Klienta
Miejsce pracy: PoznańTwój zakres obowiązków
- W codziennej pracy będziesz:
- Obsługiwał klientów kontaktujących się z bankiem przez telefon. Jeśli będziesz potrzebował nowych wyzwań możesz rozwijać swoje umiejętności obsługując klienta w kanałach video oraz czat
- Wspierał i edukował klientów w zakresie korzystania z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
- Budował doświadczenia klientów w kontaktach z bankiem
- Promował produkty i usługi banku
Nasze wymagania
- Masz wykształcenie średnie
- Lubisz ludzi, potrafisz się swobodnie komunikować i aktywnie słuchać
- Czerpiesz satysfakcję z pomagania innym, w tym wypadku Twoim zadaniem będzie pomoc klientom banku dzwoniącym na infolinię
- Jesteś nastawiony na szukanie rozwiązań i realizację zadań
- Jesteś odpowiedzialny i zaangażowany
- Szybko się uczysz
- Odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy i święta
Mile widziane
- Dobra znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- Co dostaniesz od nas na start:
- Umowę o pracę na pełen lub mniejszy wymiar etatu po okresie szkoleniowym – tak, abyś mógł swobodnie połączyć pracę z Twoim życiem prywatnym
- Wynagrodzenie 5000 zł brutto na start oraz do 3300 premii miesięcznej uzależnionej od Twoich indywidualnych wyników jakościowych i sprzedażowych
- Pełny pakiet szkoleń, które przygotują Cię do nowych zadań
- Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna i karta multisport
- Po zakończonym szkoleniu możliwość pracy w trybie hybrydowym - częściowo z biura, częściowo z domu
- Przyjazne i otwarte na różnorodność miejsce pracy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
MELLON POLAND Sp. z o.o.
Rozglądasz się za pracą i szukasz miejsca, w którym będziesz mógł zdobyć bogate doświadczenie, które zaprocentuje w przyszłości? Jeśli tak zachęcamy do przeczytania naszego ogłoszenia!
Firma Mellon Poland Sp. z o.o. należąca do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon szuka dla swojego klienta – Santander Bank Polska S.A. kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko:
Młodszy Doradca Klienta w ramach usługi świadczonej przez Mellon dla Santander Bank Polska
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.