GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83051909

Branża:
Human Resources

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, lubelskie, Świdnik

Ważne do:
2025-05-12

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Wraz z naszym klientem, nowoczesną, międzynarodową firmą z branży produkcyjnej, w związku z rozwojem i nową lokalizacją, poszukujemy pracownika, który chciałby rozwijać się na stanowisku:
HR Specialist
Miejsce pracy: Świdnik
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów HR w firmie m.in. poprzez:
- wsparcie w realizacji procesu rekrutacji i selekcji oraz onboardingu nowozatrudnionych pracowników
- tworzenie opisów stanowisk
- wsparcie Managerów we wdrażaniu narzędzi i procesów zarządzania ludźmi oraz wspomaganie ich decyzji w zakresie polityki personalnej
- prowadzenie pełnej administracji i dokumentacji personalnej, administrowanie benefitami
- przygotowywanie umów i dokumentów
- współpracę z zewnętrznym dostawcą przy przygotowywaniu i naliczaniu list płac
- tworzenie procedur wewnętrznych i regulaminów
- odpowiadania na pytania pracowników w zakresie prawa pracy
Wymagania:
- min. 1,5 roku doświadczenia w obszarze HR na samodzielnym stanowisku (kadry, płace)
- podstawowa wiedza na temat kosztów zatrudnienia pracowników
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość prawa pracy oraz umiejętność interpretacji przepisów
- wykształcenie wyższe
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy
- Umowa o pracę
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
- Narzędzia pracy: laptop, telefon
HR Specialist
Miejsce pracy: Świdnik
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów HR w firmie m.in. poprzez:
- wsparcie w realizacji procesu rekrutacji i selekcji oraz onboardingu nowozatrudnionych pracowników
- tworzenie opisów stanowisk
- wsparcie Managerów we wdrażaniu narzędzi i procesów zarządzania ludźmi oraz wspomaganie ich decyzji w zakresie polityki personalnej
- prowadzenie pełnej administracji i dokumentacji personalnej, administrowanie benefitami
- przygotowywanie umów i dokumentów
- współpracę z zewnętrznym dostawcą przy przygotowywaniu i naliczaniu list płac
- tworzenie procedur wewnętrznych i regulaminów
- odpowiadania na pytania pracowników w zakresie prawa pracy
Wymagania:
- min. 1,5 roku doświadczenia w obszarze HR na samodzielnym stanowisku (kadry, płace)
- podstawowa wiedza na temat kosztów zatrudnienia pracowników
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość prawa pracy oraz umiejętność interpretacji przepisów
- wykształcenie wyższe
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy
- Umowa o pracę
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
- Narzędzia pracy: laptop, telefon
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.