GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83020211

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Wrocław

Ważne do:
2025-05-11

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Konsultant telefoniczny - Opiekun klienta
Miejsce pracy: WrocławTwój zakres obowiązków
- prowadzenie rozmów telefonicznych z pacjentami w celu udzielenia podstawowej informacji o zabiegu
- umawianie pacjentów telefoniczne na konsultacje oraz zabiegi
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez pacjentów oraz udzielanie wsparcia
- sprzedaż dodatkowych usług i produktów w ramach obsługi pacjenta
Nasze wymagania
- komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji z pacjetem
- dobra dykcja i płynność wypowiedzi
- umiejętność obsługi komputera i podstawowych programów biurowych
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji
To oferujemy
- praca w oparciu o nowoczesny, intuicyjny system CRM
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz bardzo dobre premie za realizację celów
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
O nas
Clinica Moderna to wyjątkowy, interdyscyplinarny koncept na mapie Wrocławia. Nowoczesne podejście. Wyjątkowe rezultaty. Nasza misja to doświadczenie piękna.
Zapraszamy Cię do kontaktu. Wspólnie zmienimy oblicze medycyny estetycznej i kosmetologii.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.