GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Asystent/Asystentka Zarządu ds. Projektów
Miejsce pracy: KatowiceTwój zakres obowiązków
- Współpraca z Zarządem w zakresie planowania i realizacji projektów
- Organizacja pracy Zarządu
- Koordynacja w realizacji harmonogramów działań jednostek biznesowych
- Koordynacja współpracy działów w projektach
- Monitorowanie realizacji wyników i założeń projektów, monitoring KPI biznesowych
- Koordynacja metod planowania i metod realizacji projektów
- Zarządzanie dokumentacją i danymi projektów
- Koordynacja pracy zespołów projektowych
- Raportowanie i wymiana informacji podległych jednostek
Nasze wymagania
- Umiejętność przygotowywania raportów, analiz i ocen realizacji strategii, projektów, itp.
- Umiejętność jasnego i skutecznego komunikowania się i współpracy
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: zarządzanie projektami, matematyka, finanse, ekonomia
- Inicjatywa i kreatywność w rozwiązywaniu problemów
- Motywacja i chęć rozwoju w obszarze metodyki planistycznej i zarządzania projektami
- Bardzo dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel)
- Umiejętności organizacyjne
- Dokładność, samodzielność w działaniu
- Dyspozycyjność
- Odporność na pracę pod presją czasu
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Narzędzia pracy (laptop, telefon), które realnie wspierają Twój komfort i efektywność
- Prywatną opiekę medyczną Luxmed – bezpłatnie dla Ciebie, z możliwością objęcia nią również bliskich
- Ubezpieczenie na życie, które możesz rozszerzyć także na członków rodziny
- Dofinansowanie do karty Multisport – bo wiemy, jak ważny jest ruch i balans
- Bezpłatny dostęp do platformy eTutor – ucz się angielskiego lub niemieckiego razem z osobą towarzyszącą
- Zniżki na usługi i produkty marek należących do Holding 1, w tym: wynajem aut w Grupie Express, Traficar – samochody na minuty, zakup lub wynajem aut z Grupy PGD, preferencyjne warunki tankowania na dedykowanej stacji
- Integracje i wydarzenia dla pracowników – od wspólnych wyjazdów po Mikołajki dla dzieci
- Przyjazną atmosferę i kulturę współpracy, która jest czymś więcej niż sloganem
- Możliwość udziału w programach CSR oraz konkursach promujących zdrowy styl życia
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
Grupa PGD
Grupa PGD (Polska Grupa Dealerów) to jedna z największych i najdłużej działających sieci dealerskich w Polsce, obecna na rynku od prawie 30 lat. Jesteśmy ekspertami w branży motoryzacyjnej – reprezentujemy renomowane marki, oferując naszym Klientom najwyższą jakość obsługi, kompleksowe doradztwo oraz nowoczesne podejście do sprzedaży i serwisu samochodów.
Naszą siłą są ludzie. To dzięki ich zaangażowaniu, profesjonalizmowi i pasji do motoryzacji osiągamy wspólne cele i nieustannie się rozwijamy. Jako organizacja stawiamy na partnerską kulturę pracy, wzajemny szacunek i realne możliwości rozwoju zawodowego.
Z dumą posiadamy certyfikaty Great Place to Work oraz Friendly Workplace, które potwierdzają, że tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu, współpracy i pozytywnej atmosferze.
W ramach Grupy PGD oferujemy szeroką gamę samochodów zarówno osobowych, jak i użytkowych, reprezentując ponad 20 światowych marek:
Abarth, Alfa Romeo, BYD, Cupra, Dacia, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Ford, Hyundai, Isuzu, Jeep, Kia, MG, Mitsubishi, Nissan, Omoda, Jaecoo Opel, Renault, Seat, Suzuki, Volvo.
Tak szerokie portfolio daje naszym Klientom swobodę wyboru, a naszym pracownikom – możliwość rozwoju w dynamicznym, wielomarkowym środowisku.
Jesteśmy częścią Holdingu 1.
Więcej o nas na stronie:
www.holding1.pl
www.pgd.pl
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
