GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
- Badanie potrzeb potencjalnych klientów i profilowanie ich potencjału
- Kontakt telefoniczny i mailowy z potencjalnymi klientami firmy
- Uzupełnianie bazy danych i aktualizowanie statusów klientów
- Budowanie relacji z klientami opartej na partnerskim podejściu do współpracy
- Kształtowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami
- Umawianie spotkań biznesowych w celu omówienia funkcjonalności i rozwiązań systemu
- Współpraca z pozostałymi członkami zespołu
Nasze wymagania
- Studiujesz lub jesteś tuż po studiach
- Interesują Cię nowe technologie i lubisz ludzi
- Jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz rozmowę
- Jesteś empatyczny, uśmiechnięty i pozytywnie nastawiony do świata
- Masz otwartą głowę i jesteś kreatywny
- Cechuje Cię dokładność, skrupulatność, obowiązkowość i terminowość
- Swobodnie poruszasz się po pakiecie google drive
- Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że szybko się uczysz
Mile widziane
- Jeśli masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - to będzie dla Ciebie dodatkowy atut
To oferujemy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (pensja stała oraz system prowizyjny), w oparciu o UoP, UZ lub FV
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, słuchawki)
- 8 godzinny wymiar pracy w elastycznych godzinach pomiędzy 8-18, pracę od poniedziałku do piątku w systemie hybrydowym (50/50)
- Profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia produktowe i sprzedażowe
- Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
- Ciągły kontakt z najnowszymi technologiami
- Pyszną kawę a w środy przekąski
- Opieka medyczna
- Pakiet sportowy (kartę sportową Medicover sport)
- Biuro przy ul. Na Zjeździe 11 z ładnym widokiem na Kraków z 7 piętra
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
Proces rekrutacji wygląda następująco:
- Analiza przesłanego CV
- Rozmowa przez google meet (30 min) z naszym HR
- Spotkanie w biurze (90 min)
- Decyzja i feedback
Dodatkowe informacje
Jeśli jesteś osobą zorganizowaną i lubisz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do przesłania CV klikając w przycisk Aplikuj szybko. Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące pracy w POSbistro lub rekrutacji to zapraszamy do kontaktu z naszym People Business Partnerem Mateuszem mateusz.konarowski@posbistro.com
Posbistro Sp. z o.o.
POSbistro to czołowy dostawca mobilnego oprogramowania dla gastronomii oraz dodatkowych aplikacji wspierających właścicieli lokali, kierowców dostarczających posiłki i klientów restauracji. Nasze rozwiązania ułatwiają procesy, zwiększają efektywność oraz oszczędzają czas związany z zarządzaniem lokalem – od składania zamówień po kompleksowe raportowanie. W wielu rankingach jesteśmy uznawani za liderów w swojej branży.
Do naszego 11-osobowego działu sprzedaży, którym zarządza Ola, szukamy kogoś, kto świetnie radzi sobie w kontakcie z klientem, nie obawia się rozmów telefonicznych, jest zorganizowany i ceni sobie pracę zespołową. Jeśli interesujesz się obsługą klienta i sprzedażą, a także chcesz rozwijać swoje umiejętności w branży IT dla gastronomii – czekamy na Twoją aplikację! Dołącz do nas i kreuj razem z nami nowoczesne rozwiązania dla branży gastro!
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
