GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82910290

Branża:
Inne

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Poznań

Ważne do:
2025-05-08

Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Dodatkowe informacje:
Poszukujemy osoby do sprzątania, która będzie odpowiedzialna za utrzymanie czystości i porządku w naszych pomieszczeniach biurowych w Poznaniu ul. Wujka 9
Do codziennych obowiązków należeć będzie:
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, w tym mycie podłóg, odkurzanie i ścieranie kurzu z powierzchni biurek, regałów i sprzętu.
Sprzątanie pomieszczeń socjalnych, takich jak kuchnie i jadalnie (np. mycie naczyń, czyszczenie blatów, ładowanie naczyń do zmywarki i opróżnianie zmywarki, opróżnianie koszy na śmieci).
Utrzymanie porządku w toaletach: czyszczenie umywalek, muszli klozetowych, uzupełnianie środków higienicznych (mydło, papier toaletowy).
Mycie okien zgodnie z harmonogramem (opcjonalne).
Usuwanie odpadów i segregacja śmieci według przyjętych zasad.
Zgłaszanie potrzeb związanych z zakupem środków czystości lub usterkami sprzętu.
Mycie części wspólnych w budynku tj. windy i klatki schodowe.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Punktualność i dyspozycyjność w określonych godzinach pracy.
Dokładność i dbałość o szczegóły.
Umiejętność efektywnej organizacji pracy.
Zaangażowanie i samodzielność.
Dyspozycyjność do pracy w godzinach 17-21.
Co oferujemy:
Umowa zlecenie 1/2 etatu
Wynagrodzenie 2500 zł brutto
Przyjazne i wspierające środowisko pracy.
Do codziennych obowiązków należeć będzie:
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, w tym mycie podłóg, odkurzanie i ścieranie kurzu z powierzchni biurek, regałów i sprzętu.
Sprzątanie pomieszczeń socjalnych, takich jak kuchnie i jadalnie (np. mycie naczyń, czyszczenie blatów, ładowanie naczyń do zmywarki i opróżnianie zmywarki, opróżnianie koszy na śmieci).
Utrzymanie porządku w toaletach: czyszczenie umywalek, muszli klozetowych, uzupełnianie środków higienicznych (mydło, papier toaletowy).
Mycie okien zgodnie z harmonogramem (opcjonalne).
Usuwanie odpadów i segregacja śmieci według przyjętych zasad.
Zgłaszanie potrzeb związanych z zakupem środków czystości lub usterkami sprzętu.
Mycie części wspólnych w budynku tj. windy i klatki schodowe.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Punktualność i dyspozycyjność w określonych godzinach pracy.
Dokładność i dbałość o szczegóły.
Umiejętność efektywnej organizacji pracy.
Zaangażowanie i samodzielność.
Dyspozycyjność do pracy w godzinach 17-21.
Co oferujemy:
Umowa zlecenie 1/2 etatu
Wynagrodzenie 2500 zł brutto
Przyjazne i wspierające środowisko pracy.
Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.