GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82878308

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Wrocław

Ważne do:
2025-05-07

Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Dodatkowe informacje:
W związku z dynamicznym rozwojem naszego projektu szukamy osób do obsługi infolinii obsługowej. Jeśli szukasz miejsca, w którym będziesz mógł/a się rozwijać to świetnie trafiłeś/aś! Dołącz do nas i pracuj dla jednego z liderów w branży energetycznej!
Miejsce pracy: Wrocław - Śródmieście
WYMAGANY STATUS UCZNIA/STUDENTA DO 26RŻ.
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna),
obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej,
diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta,
telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Od kandydatów oczekujemy:
umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych w języku polskim,
motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
dobrej znajomości obsługi komputera,
pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 –15:00, 8:00 - 16:00, 9:00 - 17:00, 10:00-18:00, 11:00-19:00, 12:00-20:00 (praca zmianowa).
W zamian oferujemy:
podstawę wynagrodzenia uzależnioną od ilości wypracowanych godzin + system motywacyjny,
wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
możliwość pracy zdalnej (po stacjonarnym szkoleniu oraz okresie wdrożenia),
pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Miejsce pracy: Wrocław - Śródmieście
WYMAGANY STATUS UCZNIA/STUDENTA DO 26RŻ.
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna),
obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej,
diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta,
telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Od kandydatów oczekujemy:
umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych w języku polskim,
motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
dobrej znajomości obsługi komputera,
pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 –15:00, 8:00 - 16:00, 9:00 - 17:00, 10:00-18:00, 11:00-19:00, 12:00-20:00 (praca zmianowa).
W zamian oferujemy:
podstawę wynagrodzenia uzależnioną od ilości wypracowanych godzin + system motywacyjny,
wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
możliwość pracy zdalnej (po stacjonarnym szkoleniu oraz okresie wdrożenia),
pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.