GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82589005

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Czernichów

Ważne do:
2025-04-21

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Opis stanowiska:
· Prowadzenie księgowości (PKPiR, KH) obsługiwanych przez biuro rachunkowe firm zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
· Weryfikowanie i księgowanie dokumentów w systemie Symfonia oraz Buchalter – faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe, inne dokumenty;
· Sporządzanie dokumentacji podatkowej i deklaracji JPK_V7, PIT, CIT itp;
· Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
· Prowadzenie dokumentacji pracowników i zleceniobiorców oraz rejestracja danych w systemie Symfonia Kadry i Płace;
· Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzenie dokumentacji do ZUS;
· Stały kontakt z obsługiwanymi klientami oraz z instytucjami zewnętrznymi;
· Sporządzanie indywidualnych raportów na potrzeby klientów;
· Współpraca w przygotowywaniu sprawozdań finansowych.
Od Kandydatów wymagamy:
· Wykształcenia minimum średniego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość),
· Znajomości zagadnień z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o rachunkowości,
· Dobrej znajomość MS Excel,
· Samodzielności i dobrej organizacji pracy,
· Zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków,
· umiejętności analitycznego myślenia.
Oferujemy:
· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (etat lub część etatu),
· Ruchomy czas pracy,
· Wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu,
· Szkolenia wewnętrzne i branżowe,
· Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji, umiejętności oraz zaangażowania w powierzoną pracę.
· Prowadzenie księgowości (PKPiR, KH) obsługiwanych przez biuro rachunkowe firm zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
· Weryfikowanie i księgowanie dokumentów w systemie Symfonia oraz Buchalter – faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe, inne dokumenty;
· Sporządzanie dokumentacji podatkowej i deklaracji JPK_V7, PIT, CIT itp;
· Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
· Prowadzenie dokumentacji pracowników i zleceniobiorców oraz rejestracja danych w systemie Symfonia Kadry i Płace;
· Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzenie dokumentacji do ZUS;
· Stały kontakt z obsługiwanymi klientami oraz z instytucjami zewnętrznymi;
· Sporządzanie indywidualnych raportów na potrzeby klientów;
· Współpraca w przygotowywaniu sprawozdań finansowych.
Od Kandydatów wymagamy:
· Wykształcenia minimum średniego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość),
· Znajomości zagadnień z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o rachunkowości,
· Dobrej znajomość MS Excel,
· Samodzielności i dobrej organizacji pracy,
· Zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków,
· umiejętności analitycznego myślenia.
Oferujemy:
· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (etat lub część etatu),
· Ruchomy czas pracy,
· Wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu,
· Szkolenia wewnętrzne i branżowe,
· Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji, umiejętności oraz zaangażowania w powierzoną pracę.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.